راهنمای خرید

معرفی 4 مودم سیم کارت خور رومیزی ارزان

3.4/5 - (5 امتیاز)
معرفی 4 مودم سیم کارت خور رومیزی ارزان

در این نوشتار شما را با 4 مدل مودم سیم کارت خور رومیزی ارزان و پرفروش موجود در بازار ایران آشنا خواهیم کرد. این مودم ها محصولی از دو شرکت معتبر دی لینک و تی پی لینک هستند.

معرفی 4 مودم سیم کارت خور رومیزی ارزان

مودم‌ سیم کارت خور رومیزی که در اصطلاح به آن‌ ها روتر هم می‌ گویند، توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند که دو شرکت تی پی لینک و دی لینک از بهترین آنها می باشند.

شرکت دی لینک:

دی لینک (D-Link) در طراحی و توسعه‌ی محصولات شبکه و ارتباطات برای مصرف‌ کنندگان خانگی، کسب‌وکارهای کوچک، شرکت‌ های متوسط و بزرگ و ارائه‌دهندگان خدمات، در جهان سرآمد است.

این شرکت از آغاز به کار با حجمی نسبتا کوچک در تایوان در سال 1986، شاهد رشد بود و رفته‌رفته به یک برند جهانی تبدیل شد که جوایز متعددی را از آنِ خود کرده و بیش از 2000 کارمند در 60 کشور جهان دارد.

شرکت تی پی لینک:

تی‌ پی لینک یک شرکت تولید کننده محصولات شبکه‌های رایانه‌ای است که کار خود را در سال ۱۹۹۶ میلادی در چین آغاز کرد و در سال 2005 وارد بازار بین المللی شد.

ساختمان مرکزی آن در شنژن چین و درآمد فروش این شرکت حدود 1.87 بیلیون دلار می­باشد. نمایندگی فروش محصولات تی پی لینک ( TP LINK ) ارائه دهنده تجهیزات شبکه از قبیل مسیریا ، سوئیچ شبکه، تجهیزات شبکه محلی بی‌سیم ، مودم‌های ای‌دی‌اس‌ال ، تجهیزات مخابراتی ، کارت شبکه و… می‌ باشد.

مودم روتر 4G LTE دی لینک DWR-M920 سیم کارتی

مودم روتر 4G LTE دی لینک DWR-M920 سیم کارتی

اولین مودمی که قصد معرفی آن را داریم، روتر بی سیم 4G/LTE دی-لینک مدل DWR-M920 محصولی از شرکت «دی- لینک » است.

این روتر دارای یک درگاه برای نصب سیم‎ کارت است که می‌ توانید از سیم‌ کارت تمام اپراتور ها استفاده کنید.

در کنار شیار سیم‌ کارت، چهار درگاه LAN وجود دارد که می‌ توان از آن برای اتصال با سیم ابزارها به شبکه بی‌ سیم استفاده کرد.

همچنین این دستگاه می ‎تواند از طریق اتصال WAN به اینترنت فعلی شما وصل شود.

این اتصال می‌ تواند شامل یک اینترنت پهن‌باند باشد که به وسیله‌ آنتن‌ های پوینت تو پوینت (P2P) وایرلس دریافت می‌ کنید یا همان اتصال ADSL خانگی‌تان که مدت‌ ها از آن استفاده کرده‌اید.

برای این دستگاه چهار عدد آنتن در نظر گرفته شده است که دوتای آن‌ ها برای اتصال آنتن‌ های 3G/4G است و دو تای دیگر برای آنتن‌ های شبکه‌ ی وای‌ فای هستند.

در قسمت پشت روتر DWR-M920 کلیدهای WPS و Reset و کلید روشن و خاموش قرار گرفته است.


مودم روتر 4G LTE بی سیم N300 تی پی-لینک مدل TL-MR6400

مودم روتر 4G LTE بی سیم N300 تی پی-لینک مدل TL-MR6400

دومین مودمی که قصد معرفی آن را دارم از شرکت تی پی لینک است.

TL-MR6400 مودم LTE از برند تی پی-لینک ( TP-LINK ) می باشد که با وجود 4 پورت LAN و یک پورت LAN/WAN با سرعت های 10/100Mbps؛ ضمن امکان اتصال کابلی چهار کامپیوتر و یا دستگاه کامپیوتری با یکدیگر؛ امکان وصل شدن یک مودم DSL به پورت WAN را نیز میسر می سازد و می تواند مانند یک روتر عمل نماید.

این مودم روتر با پشتیبانی از شبکه 3G و 4G و نیز استفاده از سیم کارت یکی از اپراتورهای نسل چهارم؛ امکان اتصال به اینترنت و دانلود اطلاعات با حداکثر سرعت 150 مگابیت بر ثانیه و آپلود با حداکثر سرعت 50 مگابیت بر ثانیه را می تواند ایجاد نماید.

پشتیبانی از استاندارد بی سیم IEEE 802.11N، سرعت وایرلس 300 مگابیت بر ثانیه، باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز، کلید WPS، دو آنتن خارجی، دو آنتن داخلی برای شبکه های 4G، سیستم اولویت بندی انتقال اطلاعات (QoS)، فایروال ها (DoS,SPI)، کنترل دسترسی کودکان و شبکه مهمان؛ از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد.


مودم روتر 4G LTE تی پی لینک مدل TL-MR100

مودم روتر 4G LTE تی پی لینک مدل TL-MR100

مودم تی پی لینک MR100 از پرفروش ترین های مودم های سیم کارت خور موجود در بازار ایران است که قیمت مناسبی دارد.

روتر بی سیم تی پی لینک TL-MR100 N 4G LTE (مجهز به مودم درونی 4G) با ارائه اینترنت پر سرعت به بیش از ۳۲ دستگاه با سرعت دانلود (حداکثر) ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه و دو آنتن جدا شونده برای مساحت تحت پوشش بیشتر، انتخابی مناسب برای دسترسی به اینترنت پایدار و پر سرعت در فضاهای شلوغ و گسترده محسوب می‌ شود.

این محصول به دو صورت مودم-روتر و روتر قابل استفاده است. یا با استفاده از شیار سیمکارت تعبیه شده اینترنت 4G LTE را به اشتراک بگذارید و یا با اتصال کابل اترنت به درگاه LAN/WAN از اینترنت ثابت بهره‌ مند شوید.


مودم روتر 4G LTE دی لينک مدل DWR-M960

مودم روتر 4G LTE دی لينک مدل DWR-M960

مودم دی لینک M960 یکی دیگر از مودم های سیم کارتی شرکت دی لینک است که کیفیت بسیار خوبی دارد.

مودم روتر 4G LTE بيسيم و دوباند AC1200 دی لينک مدل DWR-M960 یک مودم روتر ۴G دو بانده محصولی از شرکت «دی- لینک » است که امکان دسترسی به شبکه اینترنت تلفن همراه را فراهم می آورد.

این مودم روتر از طریق سیمکارت به کاربر امکان اتصال به اینترنت 4G و 3G با نرخ انتقال داده تا 150 مگابیت بر ثانیه از برج رادیویی به دستگاه (Downlink) و تا 50 مگابیت بر ثانیه از دستگاه به برج رادیویی (uplink) را فراهم می آورد.

با این سرعت انتقال داده، کاربر میتواند به راحتی وب گردی کند و موسیقی و ویدیو ها را از طریق اینترنت به کامپیوتر شخصی و سایر دستگاه ها انتقال دهد.

با توجه به پشتیبانی این دستگاه از استاندارد بی سیم IEEE 802.11ac، سرعت انتقال داده در شبکه بی سیم برابر با ۱۲۰۰ مگابیت بر ثانیه بوده که این انتشاراطلاعات به ‌صورت بی‌سیم با فعالیت در دو باند فرکانسی ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز میسر شده است.

مودم-روتر DWR-M960 با بهره گیری از فایروال دوگانه(SPI وNAT) و اتصال بیسیمWPA/WPA2 پوشش قابل اعتمادی را ایجاد می نماید و به شما این امکان را می دهد تا اینترنت خود را به طور مطمین با بقیه به اشتراک بگذارید.

این دستگاه به طور کلی شامل 5 پورت شبکه است: 4 پورتLAN گیگابیتی (10M/100M/1000M) برای اتصال باسیم ابزارها به شبکه‌ی بی‌سیم و یک درگاه WAN گیگابیتی (1000/100/10) برای اتصال این مودم روتر به یک مودم دیگر به وسیله‌ی آنتن‌های پوینت تو پوینت (P2P)یا ADSL خانگی‌تان.

مودم-روتر DWR-M960 دارای 4 عدد آنتن خارجی بوده که هر کدام دارای توان 5dBi هستند.

دوتای این آنتن ها برای اتصال آنتن‌های G/4G3 است و دو تای دیگر برای آنتن‌های شبکه‌ی WiFi هستند.

به ‌طورکلی مودم-روتر DWR-M960 محصولی حرفه‌ای با قدرت آنتن‌دهی فوق العاده است.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. مودم استوک ایرانسل FD i40
    ۷۰۰ هزار تومان یا مودم استوک دی لینک ۹۲۰ به قیمت ۱۴۰۰ هزار تومان ارزش خرید داره ؟

  2. با عرض سلام و درود، مودم استوک D-link 2750U
    دارای قابلیت اتصال دانگل 3G سیم کارتی از پورت USB 3 به قیمت 550 هزار تومان ارزش خرید داره؟ منظورم میتوانم ازش اینترنت مطلوبی بگیرم یا به دردسرش نمی ارزه احتمال اینکه دانگل رو شناسایی نکنه یا مودم با دانگل اون اینترنتی که میخوام نده (تطابق) نداشته باشه.راستی مودم دی لینک ۹۲۰ را با قیمت مناسب (ارزان)کجا میتوانم بگیرم.با سپاس فراوان ارادتمند شما قزلجه.

  3. سلام خوبی حالا به نظرت کدوم یکی بهتره هم از لحاظ کارایی و قیمت

    1. سلام دوست عزیز
      من مدل دی لینک 920 رو استفاده می کنم و تا به امروز که خوب بوده و راضی ام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا