فرهنگ و هنر

بازیگران سریال ماهچراغ + عکس با داستان و زمان پخش

5/5 - (1 امتیاز)
بازیگران سریال ماهچراغ + عکس با داستان و زمان پخش

ماهچراغ سریال جدید شبکه پنج سیماست که قرار است در ایام اربعین حسینی به روی آنتن برود. به بهانه پخش این سریال مناسبتی قصد دارم به معرفی بازیگران و خلاصه داستان به همراه زمان پخش و تعداد قسمت های آن بپردازم.

بازیگران سریال ماهچراغ با عکس و داستان و زمان پخش

«ماهچراغ»، عنوان سریال تلویزیونی ایرانی به تهیه کنندگی و کارگردانی آرش داودی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما در سال 1401 است که با مشارکت راه آهن ج.ا .ا تولید شده است.

نگارش فیلمنامه این سریال که با موضوع اربعین می باشد، بر عهده آرش داودی و محمدرضا نعمتی بوده است.

این برنامه سعی دارد در قالب تئاتر تلویزیونی و با رویکردی تازه و جدید داستان رابطه دلی و معنوی زائران اربعین حسینی (ع) را برای مخاطبان به تصویر بکشد.

خلاصه داستان

داستان این سریال پیرامون روایت و دلدادگی آدم‌ های مختلف به امام حسین(ع) است که در موکبی در ایستگاه راه آهن شلمچه می‌ گذرد. این آدم های مختلف در زندگی چالش‌ هایی برای آن‌ ها پیش می‌ آید، اما این چالش‌ ها را با ایمان، توکل و آگاهی حل می‌ کنند.

اسامی بازیگران سریال ماهچراغ

اسامی بازیگران سریال ماهچراغ

نام بازیگراننقش آنها
احمد نجفی
انوش معظمی
آزیتا ترکاشوند
پریسا گلدوست
صفا آقاجانی
رابعه اسکویی
حسن اسدی
اتابک نادری
مجید شهریاری
شهناز شهبازی
فریبا طالبی
مهدی خزبانی
گلشید بحرایی
امید ماهر
عباس صفا

زمان پخش و تعداد قسمت

سریال ماهچراغ از روز سه شنبه 15 شهریور 1401، پخش خود را از شبکه پنج سیما آغاز می شود.

این سریال در 10 قسمت هر شب ساعت 23 روانه آنتن خواهد شد و تکرار سریال نیز در ساعت های 02:30 بامداد و 10:30 دقیقه قابل مشاهده می باشد.

سریال ماهچراغ

سایر عوامل سریال

عوامل مجموعه تلویزیونی «ماهچراغ» عبارتند از کارگردان و تهیه کننده: آرش داودی، نویسندگان: آرش داودی و محمدرضا نعمتی، دستیار کارگردان: مجتبی احمدی، برنامه ریز: پریناز نوری، دستیار برنامه‌ریز: فریبا رشیدی، مدیر تولید: سید محمد موسوی‌، مجری طرح: حمید موسوی، تصویربرداران‌: بهزاد طیبی و حمید موسوی، نورپرداز: بابک نعمتی‌، صدابرداران: مجتبی جان ملکی وحسین توکلی، دستیاران صدا‌: علیرضا بابایی و عرشیا مطلبی، منشی صحنه: مریم محمدی، طراح صحنه: غلامرضا عربی‌، دستیاران صحنه: امید سرلک و حمیدرضا رحیمی نیا‌، ساخت دکور: دکوراسیون ناوک، طراح گریم: سوفیا نساجی، مجری گریم: کامران حیدری، طراح لباس: نگین صدرزاده، دستیار لباس: ریحانه حیدرآبادی، جامه دار: ندا غرقی، سردبیر گفت‌وگوها: محیا پارسا، سرپرست فنی: محمد موسوی، عوامل فنی: محمدحسین نداف و عرفان یوسفی، مهندس فنی‌: احمد عباسی ، واحد سیار‌: 4K، تدوین‌گر: سهیل غفاری و محمدعلیدادی، عکاس: پریسا کرد، مدیر تدارکات: امیرحسین بصیرت، تدارکات‌: فیاض صادقی‌، پرویز روشن و حمید صادقی و روابط عمومی: افشین حیدری.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا