فرهنگ و هنر

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + عکس و اسامی بازیگران

5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + عکس و اسامی بازیگران

در این مطلب از مجله اینترنتی پیک نت بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار به همراه عکس بازیگران سریال طنز دنگ و فنگ روزگار را گردآوری کردیم که در ادامه می توانید عکس و بیوگرافی کوتاه از همه بازیگران را مشاهده و بخوانید.

اسامی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار

مجموعه «دنگ و فنگ روزگار» به تهیه کنندگی امیر طالبی کاشانی و کارگردانی جواد مزدآبادی سریالی پربازیگر است که قرار است از 17 فروردین از شبکه یک سیما پخش شود.

داستان این مجموعه به ارتباط ۲ دوست با بازی محمد نادری و سیروس گرجستانی برمی گردد. این ۲ طی یک شراکت دچار مشکلاتی می شوند و ناچار می شوند سال ها این مشکلات را پنهان کنند که همین مساله باعث رقم خوردن اتفاقات طنز مختلفی می شود.

سیروس گرجستانی، محمد نادری، نیما شاهرخ شاهی، محمد فیلی، غلامرضا نیکخواه، امیر غفارمنش، ساعد هدایتی، شیرین آقارضا کاشی، پانته آ مهدی نیا، سینا رازانی، زهرا داوود نژاد، مهری آل آقا، مریم شاه ولی، مینا نوروزی، ساقی زینتی، بیتا خردمند، عباس محبوب، طاهر علایی، فریده دریامج، ژیار محمدزاده، ساره صحرایی، ستاره صحرایی و … از جمله بازیگران «دنگ و فنگ روزگار» هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار

و در ادامه بیوگرافی کوتاه از همه بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار شبکه یک سیما.

 سیروس گرجستانی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی سیروس گرجستانی

 سیروس گرجستانی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار متولد 25 اسفند ۱۳۲۳ در رشت، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می‌باشد. او دارای مدرک درجه ۲ هنری از وزارت فرهنگ و هنر است.

سیروس گرجستانی دو بار ازدواج کرده و از همسر اول خود دو دختر دارد که هر دو آنها در سنین پایین به انگلیس مهاجرت کرده و ازدواج کردند، وی از همسر دوم خود نیز دو دختر و یک پسر دارد و صاحب ۶ نوه می باشد.

گرجستانی فعالیت در تئاتر را در سال ۱۳۴۹ و فعالیت در تلویزیون را در سال ۱۳۵۶ شروع کرد و پس از آن به استخدام وزارت فرهنگ و هنر سابق و ارشاد کنونی درآمد. پس از انقلاب، فعالیت سینمایی او با فیلم «فریاد مجاهد» (مهدی معدنیان) به عنوان بازیگر در سال ۱۳۵۸ آغاز شد. پیش از انقلاب، او در دو فیلم سینمایی با نامهای «بیست سال انتظار» به کارگردانی «مهدی رئیس‌فیروز» (۱۳۴۵) و «مأمور دو جانبه» به کارگردانی «مهدی میرصمدزاده» (۱۳۴۵) بازی کرده بود.

محمد نادری بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی محمد نادری بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

محمد نادری بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۷در تهران، بازیگر، فیلمنامه‌نویس و صداپیشه است. وی را بیشتر به خاطر بازی در سریال شمعدونی و برنامه دورهمی و خندوانه می‌شناسند.او با بازی در نقش اول سریال «شمعدونی» به عنوان اولین کار تلویزیونی‌ اش و همچنین ایفای نقش در مجموعه «دورهمی» مشهور شد. او یکی از خالقان شخصیت محبوب و دوست داشتنی «جناب خان» بشمار می‌رود.

محمد نادری ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

نیما شاهرخ شاهی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

نیما شاهرخ شاهی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار متولد 17 مرداد 1360 در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد.تحصیلات وی مهندسی عمران است.نیما شاهرخ شاهی دارای یک خواهر به نام نیلوفر است که در کشور سوئد زندگی می نماید و تا بحال نیما شاهرخ شاهی ازدواج نکرده است و مجرد است.

نیما شاهرخ شاهی بازیگری در سینما را در سال 82 و با بازی در فیلم مکس به کارگردانی سامان مقدم در نقش امیر علی به ایفای نقش پرداخت و بازیگری در تلویزیون را در سال و با بازی در سریال شمس العماره 88 اغاز نمود.نیما شروع به بازیگری را با شرکت و تست در کلاس های بازیگری آغاز نمود.

محمد فیلی حقیقی خرم‌آبادی فرد بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی محمد فیلی

محمد فیلی حقیقی خرم‌آبادی فرد بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار متولد ۱۳۲۹ در شیراز است. از معروف‌ترین سریال‌های تلویزیونی که وی تا کنون بازی کرده‌است می‌توان به مختار نامه اشاره نمود.

از دیگر کارهای او در تلویزیون به سریال های بانوی عمارت و گسل اشاره کرد.

غلامرضا نیکخواه بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی غلامرضا نیکخواه

غلامرضا نیکخواه بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار متولد ۱ فروردین ۱۳۲۷در بوشهر، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ علوم سیاسی است و کار بازیگری را با ایفای نقشی در تئاتر در سال ۱۳۴۵ و در زادگاهش بوشهر آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۶۷ با یک نقشِ کوتاه در شبکه ۲، بازیگری در تلویزیون را نیز تجربه کرد.

وی با بازی در سریال‌های طنز همچون «نوروز ۷۲»، «پرواز ۵۷»، «جنگ ۷۷» و «مرد هزارچهره» به شهرت رسید.

امیر غفارمنش بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی امیر غفارمنش بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

امیر غفارمنش بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۴۷ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است.

امیر غفارمنش  در سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد و فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز نمود.پس از آن توسط آقایان محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه یافت و در سریالهای مختلف تلویزیونی از جمله: ساعت خوش، سیب خنده، قصه‌های شبانه،همسایه‌ها، چشم براه، دنیای شیرین، جادوی مهتاب، هفت گنج و رستوران خانوادگی به ایفای نقش پرداخت.او حضور در سینما را با فیلم خانه‌ای روی آب ساخته بهمن فرمان آرا تجربه کرد.

امیر غفارمنش متأهل است و پوپک گلدره همسر سابق وی بود.

ساعد هدایتی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی ساعد هدایتی

ساعد هدایتی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار متولد ۱۹ فروردین ۱۳۳۴ در رشت بازیگر سینما و تلویزیون است.

او کارش را از سال ۱۳۴۹ با استودیو پارس فیلم شروع کرد و در فیلم‌هایی چون آب نبات چوبی و جنگجویان کوچولو نقش‌هایی را ایفا کرد. بعد از وقفه‌ای طولانی در فعالیتهای هنری، در سال ۱۳۷۸ و به دنبال بستری شدنِ پدرِ مهران مدیری در بیمارستان محل کارش با مهران مدیری آشنا شد و در آنجا از سابقه کار خود در دهه پنجاه گفت سپس مهران مدیری او را به مشاور اول خود یعنی دانیال شهیدی نژاد معرفی کرد که این آشنایی به همکاری طولانی آنها از جمله در سریال‌های شب های برره و مرد هزار چهره و قهوه تلخ و در حاشیه انجامید.

ساعد هدایتی ازدواج کرده و متاهل است و صاحب دو فرزند می باشد.

شیرین آقارضاکاشی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی شیرین آقارضا کاشی

شیرین آقارضاکاشی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار متولد تهران، بازیگر سینما و تلویزیون  می‌باشد. وی در نقش «عصمت» در فیلم فروشنده به شهرت رسید.از دیگر کارهای او در تلویزیون می توان به سریال های رهایم نکن و سریال بر سر دوراهی اشاره کرد.

پانته‌آ مهدی‌نیا بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی پانته آ مهدی نیا بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

پانته‌آ مهدی‌نیا بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار متولد ۳۱ تیر ۱۳۶۰ در کرج، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، گوینده رادیو و نقاش  است. او فارغ‌التحصیل در دو رشته نگارگری از دانشگاه سوره و کارگردانی از آکادمی هنر است و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده‌است.از  کارهای او در تلویزیون می توان به سریال های یوسف پیامبر و سریال درخت معرفت اشاره کرد.

از وضعیت ازدواج و همسر پانته‌آ مهدی‌نیا اطلاعات دقیقی در دست نیست.

سینا رازانی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی سینا رازانی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

سینا رازانی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار متولد ۱۳۵۸، تهران بازیگر سینما و تئاتر  است.وی دارای کارشناسی نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی است .از  کارهای او در تلویزیون می توان به سریال های سال های ابری و سریال شهریار اشاره کرد.

سینا رازانی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده و متاهل می باشد.

زهرا داوود نژاد بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

 بیوگرافی زهرا داوود نژاد بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

زهرا داوود نژاد بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار متولد ۱۳۵۶در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. وی دختر علیرضا داوودنژاد کارگردان ایرانی و هچنین خواهر رضا داوودنژاد است.زهرا داوودنژاد علاوه بر بازیگری در کسوت دستیار کارگردان هم در پروژه های سینمایی حضور پیدا کرد و دختری در قفس و هوو از جمله این فیلم ها هستند.

او بازیگری سینما را از سال 1379 با بازی در فیلم «بچه های بد» آغاز کرد و ملاقات با طوطی، دست های خالی، نیلوفر، کلاس هنرپیشگی و شماره 17 سهیلا از جمله دیگر آثار سینمایی او می باشد.

زهرا داوود نژاد ازدواج کرده و یک دختر دارد.

مهری آل آقا بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی مهری آل آقا

مهری آل آقا بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار متولد ۱۳۴۴در تهران،بازیگر سینما و تلویزیون است.تحصیلات: دیپلم اقتصاد ـ گذراندن دوره کوتاه بازیگری، کارگردانی، اداره تئاتر؛ ۱۳۶۷ – ۱۳۶۶ـ گذراندن دوره مهارتی هنر پیشگی رشته نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز برنامه‌ریزی و آموزشی نیروی انسانی تهران می باشد.

از مهم‌ترین آثار مهری سادات آل آقا می‌توان به بازیگری در سریال شهرزاد 1، سریال آخرین بازی و فیلم رقص پا اشاره کرد.

مریم شاه ولی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی مریم شاه ولی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

مریم شاه ولی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار متولد 16 تیر 1375 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.دانشجوی لیسانس رشته مهندسی عمران می باشد، در یک خانواده چهار نفری بدنیا آمده و یک برادر کوچک تر از خود دارد.

دوره های بازیگری را در کلاس های آزاد دانشگاه تهران گذرانده است. در کارگاه های سیامک صفری و هومن سیدی بازیگران نام آشنایی ایران گذرانده است و از همین طریق وارد عرصه حرفه ای بازیگری شده است.

از  کارهای او در تلویزیون می توان به سریال های کیمیا و سریال نفس شیرین اشاره کرد.

مریم شاه ولی ازدواج نکرده است.

مینا نوروزی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی مینا نوروزی

مینا نوروزی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار متولد ۱۰ فروردین ۱۳۴۴ در گیلان، بازیگر سینما و تلویزیون است.تحصیلات وی تا مقطع دیپلم است، در شهرستان املش استان گیلان بدنیا آمده است و همسر وی نیز از کارگردانی شناخته شده تئاتر می باشد.

از  کارهای او در تلویزیون می توان به سریال های سیمرغ و سریال مزد ترس اشاره کرد.

 مینا نوروزی فرد همسر امیر قاسم راضی از کارگردان صاحب نام که بیشتر در هلند شناخته شده است ، می باشد.

ساقی زینتی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی ساقی زینتی

ساقی زینتی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار متولد ۱۳۴۹ در رشت، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی کارشناس ارشد ریاضی است و در سال ۱۳۷۰ با فیلم داستانی «مخمصه» وارد عرصه بازیگری شد.او در سال ۱۳۷۲ برنده جایزه نقش اول زن برای نمایش «چهارشنبه‌خاتون» به کارگردانی رضا میرمعنوی در جشنواره تئاتر فجر شد.

وی ازدواج کرده و دختری بنام سارینا صابری دارد.

از جمله آثاری که ساقی زینتی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته‌است به موارد زیر می‌توان اشاره نمود:«تخته گاز»، «شانتاژ» و «کوبار».

بیتا خردمند بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی بیتا خردمند بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیتا خردمند بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار متولد ۱۳۵۸ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران میباشد. وی در آثاری همچون سریال تلویزیونی «خروس»، فیلم سینمایی «کلاغ پر» و سریال تلویزیونی «سر به راه» فعالیت داشته است.

زیر هشت اپیزود شاید برای شما هم اتفاق بیافتد به کارگردانی احمد معظمی و چندین تله فیلم را در کارنامه بازیگری خود دارد.از دیگر کارهای بیتا خردمند میتوان به سریال خروس و سریال سر به راه اشاره کرد.

بیتا خردمند ازدواج کرده و متاهل می باشد و همسر وی آقای قاسم ترکاشوند است.

عباس محبوب بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی عباس محبوب

عباس محبوب بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار متولد ۱۳۲۸ در تهران، بازیگر اهل ایران است.

عباس محبوب فارغ‌التحصیل رشته هنرهای دراماتیک است و رشته بازیگری را زیر نظر استادانی چون حمید سمندریان، اسماعیل شنگله و پرویز تأئیدی آموخته‌است. علاقهٔ او به بازیگری، از دوران مدرسه و بازی در نمایش‌های مدرسه‌ای آغاز شده بود. وی در سال ۱۳۵۴ به استخدام اداره تئاتر درآمد.

اولین حضور عباس محبوب در صحنه در سال ۱۳۴۶ بود. بعدها پس از حضور در چند فیلم کوتاه، اولین تجربه بازیگری‌اش در تلویزیون را در سال ۱۳۴۸ با بازی در نمایش تلویزیونی «مردی با دو دل» با کارگردانی پرویز کیمیاوی تجربه کرد. وی کار در سینما را در سال ۱۳۵۰ با بازی در فیلم «دیوار شیشه‌ای» به کارگردانی ساموئل خاچیکیان آغاز نمود. پس از انقلاب نیز، اولین فیلم او در سال ۱۳۶۴ و در فیلم «ستاره دنباله‌دار» به کارگردانی «سیروس کاشانی‌نژاد» بود.

فریده دریامج بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی فریده دریامج

 فریده دریامج بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار  متولد ۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۳۵ در تهران و بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر می باشد.بازیگری را از تئاتر مدرسه در سال ۱۳۴۶ با تئاتر باد بزن خانم ویندرمیر بروی صحنه رفت. و بعد از آن در رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک فارغ التحصیل شد.

او اصالتا گیلانی ولی ساکن تهران است دو خواهر و یک برادر دارد که هیچ کدارم در عرصه هنر فعالیتی نداشتند او سال های زیادی است ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر به نام علی است.

ژیار محمدزاده بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی ژیار محمدزاده بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

ژیار محمدزاده بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار متولد شهریور ماه دهه 80 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.از مهم‌ترین آثار ژیار محمدزاده می‌توان به بازیگری در سریال خانواده دکتر ماهان، فیلم وای آمپولاشاره کرد.

ساره و ستاره صحرایی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

بیوگرافی ساره و ستاره صحرایی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

ساره و ستاره صحرایی بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار با هم خواهر و دوقلو می باشند.آنها به جز بازیگری در رشته عکاسی نیز فعالیت دارند.

بیوگرافی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار

برگرفته از: ویکی پدیا

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

سریال بر سر دوراهی

بازیگران سریال لحظه گرگ و میش

بازیگران سریال هیولا

بازیگران سریال شش قهرمان و نصفی

بازیگران سریال روزهای بی قراری

زمان پخش سریال دنگ و فنگ روزگار

زمان پخش سریال شرایط خاص

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا