اخبار

۱۷ ربیع الاول ۱۴۰۱ چه روزی است

5/5 - (1 امتیاز)
۱۷ ربیع الاول ۱۴۰۱ چه روزی است

ربیع الاول ماهی است که در آن خداوند رحمت و برکات خود را به مردم ارزانی داشته است. در این ماه رویداد های مهمی را شاهد هستیم که دو مناسبت آن در ۱۷ ربیع الاول بوده است. آیا دوست دارید بدانید که این روز در تقویم سال ۱۴۰۱ چه روزی و چند شنبه است؟ با پیک نت همراه باشید تا از تاریخ دقیق روز هفدهم ربیع الاول به شمسی و میلادی مطلع شوید.

۱۷ ربیع الاول ۱۴۰۱ چه روزی است

هفدهم ربیع الاول خجسته زادروز انگیزه خلقت، پیامبر رحمت، حضرت محمد صلوات الله علیه و آله و ولادت امام جعفر صادق(ع) است.

17 ربیع الاول نوید بخش میلاد دو نور است، خجسته زادروز انگیزه خلقت، پیامبر رحمت، حضرت محمد صلوات الله علیه و آله و ولادت امام جعفر صادق(ع) است، میلاد دردانه آفرینش، رسول مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت پربرکت رییس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع) است.

سالروز جوشش دو چشمه زلال هستی که در کلامشان باران وحی جاری بود و پرتویی از رحمت خداوند در برابر مسلمانان جهان شد.

حضرت محمد (ص) پیامبر اسلام در روز هفدهم ربیع الاول سال 570 میلادی به دنیا آمدند و سرانجام پس از قرن ها، انتظار عالم خلقت به سر آمد و بزرگ ترین هدایتگر انسان ها پا به عرصه وجود گذاشت و باران «رحمة للعالمین» باریدن گرفت، چشمه رافت و هدایت فوران نمود و نور محمدى عالم ملک و ملکوت را منور کرد.

میلاد فرخنده پیامبر عظیم الشان اسلام و ششمین اختر تابناک آسمان ولایت امام جعفر صادق(ع) را به دوستداران آن حضرت تبریک و شادباش می گوییم.

تاریخ دقیق این روز به شمسی و میلادی:

شمسیمیلادی
جمعه 22 مهر 140114 اکتبر 2022

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا