اخبار

زمان پخش و تکرار سریال مخمصه از شبکه آی فیلم

5/5 - (1 امتیاز)
زمان پخش و تکرار سریال مخمصه از شبکه آی فیلم

سریال قدیمی و خاطره انگیز «مخمصه» به کارگردانی فرهاد مجدآبادی و تهیه کنندگی شهرزاد مهدوی، قرار است بعد از پایان مجموعه تلویزیونی خاک سریال از شبکه آی فیلم فارسی پخش شود.

زمان پخش و تکرار سریال مخمصه از شبکه آی فیلم

مجموعه تلویزیونی «مخمصه» از چهارشنبه (6 مهر 1401)، جایگزین سریال خاک سرخ در شبکه آی فیلم خواهد شد.

این سریال قدیمی به کارگردانی فرهاد مجدآبادی در سال 1362 تولید شده بود.

داستان سریال درباره فردی بنام شهریار است که اهالی محله ی رحمت آباد او را برای پیگیری کارهای لوله کشی آب محله به نمایندگی از سوی خود انتخاب می کنند. شهریار که مردی است از نظر مالی ضعیف و خانواده‌اش با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌ کنند، ابتدا از میان همسایگان و اهالی محل، با هدف تامین مخارج احتمالی این لوله‌ کشی مبالغی پول جمع‌ آوری می‌ کند، ولی ناگهان با همان پول‌ ها برای خودش خودرویی می‌ خرد. این امر مشکلات و مسائل زیادی را در محله به وجود می‌ آورد و پایانی غیرمنتظره را برای داستان رقم می‌ زند…

سعید امیرسلیمانی، سیروس گرجستانی، هادي مرزبان، تانيا جوهری، سروش خليلی، غلامرضا بنفشه خواه، كمند امير سليمانی، عزت الله رمضانی فر، داود آریا، سرور رجایی، معصومه تقی پور و فرزانه کابلی در سریال مخمصه بازی کرده اند.

ساعت پخش

سریال مخمصه هر شب ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌ فیلم می‌ رود و تکرار آن نیز روز بعد در ساعت‌ های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ پخش می‌ شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا