فرهنگ و هنر

تیزر سریال روزهای بی قراری فصل دوم

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

تیزر سریال روزهای بی قراری فصل دوم

تیزر سریال روزهای بی قراری فصل دوم به کارگردانی  کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی که قرار است از 18 فروردین از شبکه دو سیما پخش شود را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

تیزر سریال روزهای بی قراری فصل دوم

فصل دوم مجموعه «روزهای بی قراری» به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی برای پخش از شبکه دو سیما تولید شده است.

در فصل دوم سریال روزهای بی قراری ، خسرو پایاب ، فیروز عاقلی ، وحید منافی ، زیبا فرج اللهی و جمعی از دیگر بازیگران استان آذربایجان شرقی در کنار سارا صوفیانی ، افسانه بایگان ، حمیدرضا آذرنگ ، مجید واشقانی و … نقش آفرینی می کنند .

سارا شخصیت اصلی داستان در فصل دوم روزهای بی قراری است که در شهر مشهد سکونت دارد. از این رو آغاز قصه از مشهد بوده و سیر جریانات و اتفاقات داستان، سارا را به تبریز می برد. سارا صوفیانی که نقش سارا را در این سریال بر عهده دارد، به منظور یافتن هویت واقعی خود با تنها سرنخش که یک فرش نفیس قدیمی است از مشهد عازم تبریز می شود و در ادامه اتفاقات مختلفی را پشت سر می گذارد.

گفتنی است فصل اول سریال روزهای بی قراری در 23 قسمت 40 دقیقه ای به سفارش مرکز سیمای استان ها، از شبکه سه سیما پخش شد و جزو پربیننده ترین سریال ها در سال 1395 بود. فصل دوم این سریال نیز به سفارش همین مرکز با مشارکت شبکه سهند در 30 قسمت 40 دقیقه ای تولید شده است.

سایر عوامل  سریال روزهای بی قراری عبارتند از: نویسنده: شعله شریعتی، مدیران تصویربرداری: غلامرضا آزادی، میلاد پرتویی، مدیر صدابرداری و صداگذاری: بهمن حیدری، تدوین: پرهام وفایی، آهنگساز: سعید ذهنی، طراح چهره پردازی: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، مدیر تولید: جعفر صمدی، مدیر برنامه ریزی: حمید شوریده.

تیزر سریال روزهای بی قراری فصل دوم

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

تیزر سریال شرایط خاص

بازیگران سریال هیولا

بازیگران سریال شش قهرمان و نصفی

بازیگران سریال روزهای بی قراری

زمان پخش سریال دنگ و فنگ روزگار

زمان پخش سریال شرایط خاص

بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا