فرهنگ و هنر

بازیگران سریال برنا ، خلاصه داستان و زمان پخش سریال برنا

5/5 - (1 امتیاز)

بازیگران سریال برنا ، خلاصه داستان و زمان پخش سریال برنا

سریال «برنا» سریالی اجتماعی است که به کارگردانی و نویسندگی عباس رنجبر و تهیه کنندگی پریوش کاشانی به سفارش گروه اجتماعی شبکه سه سیما  تولید شده  است.مجموعه تلویزیونی «برنا»  ۵ تیر در تهران کلید خورده بود. در این مجموعه به مباحث ایرانگردی و ایرانشناسی در قالب قصه پرداخته می‌شود.  فاز اول این سریال در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، همدان، لرستان، مرکزی و هرمزگان تصویربرداری شد.

این مجموعه با محوریت شعار اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی تولید شده ، و در 38 قسمت 45  دقیقه‌ای برای پخش از شبکه سه سیما می باشد.

بازیگران سریال برنا

بازیگران سریال برنا

 بازیگران سریال برنا را، فریده سپاه منصور، اشا محرابی، محمودرضا قدیریان بازیگر نقش «برنا»، سیاوش طهمورث، جمشید جهانزاده، مرضیه صدرایی، فریده دریامج، نیلوفر پارسا، ایلین دایمی، سمانه حبیب پور، حمید غلامی و ایمان صفا تشکیل می دهند.

در خلاصه داستان سریال «برنا» آمده است که این مجموعه روایتگر راه های رفته و نرفته است. سفری را به تصویر می کشد که مسافر اصلی ان جوانی برنا نامی است. او جوان است و ناپخته اما با سری پر از سودا و بلند پروازی.داستان از جایی آغاز می شود که برنا در جریان آشنایی با دختری به نام نگار در مقام پاسخگوی سوال مطرح شده برمی آید، یافتن پاسخ این آغازگر معماهایی است که پیامی بر سر راهش قرار می گیرند.

خلاصه داستان سریال برنا

 برنا در راه رسیدن به نگار مجبور می شود در برابر مشکلات سفر قد علم کند و هرچه بیشتر تلاش می کند، نگار برای او سراب تر و دست نیافتنی تر می شود تا جایی که وقتی به خود می آید در هزار تار نامریی که جنس وسوسه دارند گرفتار شده است اما او دست از تلاش و تحقیق برای یافتن سوال مورد نظر بر نمی دارد و …

سریال تلویزیونی “برنا” از 17 فروردین ،   هر شب به جز پنجشنبه و جمعه ها  از ساعت 17:20  روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد  .

زمان ، تکرار ، و ساعت پخش سریال برنا

سایر عوامل سریال برنا عبارتند از نویسنده و کارگردان: عباس رنجبر، تهیه کننده: پریوش کاشانی، مدیر تصویر برداری: حسن سلطانی، برنامه ریز: یوسف روحانی، دستیار اول کارگردان: امین رنجبر، مدیر تولید: روزبه گیلانی، طراح گریم: مسعود رئیس الساداتی، طراح صحنه: سعید همدانی، طراح لباس: مهناز خیرخواه، منشی صحنه: مژگان طاهر پور، دستیاراول تصویربردار: محمد سقر، دستیاران تصویر برداری:  امید راعی، میلاد محبی، دستیار برنامه ریز : محمد محمد نژاد، دستیار دوم کارگردان: علی رضا الهی، مباشر تهیه : پوریا جوادی، مدیر تدارکات : نادر اتابکی،

سریال برنا چند قسمت است؟

دستیاران تدارکات : محمد نیازی ، محمد شیری صدابردار: محمدزمان ثانی، دستیار صدابردار: جواد شعبانی، مجریان گریم : سمیه حیدری، عطا عارفی راد و لیلا زارعی، دستیار صحنه: مجید صید آبادی و حیدر کریمی، دستیاران لباس: فرانک ظاهری و محبوبه نادعلی پور عکاس: عباس قاسمی، جلوه های ویژه بصری : علی خلیلی، گروه نویسندگان: علی احسانی، رضا حسن زاده و فهیمه حکمت اندیش، مدیر روابط عمومی و مشاوررسانه ای: علیرضا صفری، مجری طرح: موسسه ی هنری صدف فیلم.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

تیزر سریال روزهای بی قراری

تیزر سریال شرایط خاص

بازیگران سریال روزهای بی قراری

زمان پخش سریال دنگ و فنگ روزگار

زمان پخش سریال شرایط خاص

بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا