اخبار

بازی ایران و آمریکا چه روزی و ساعت چند است؟

5/5 - (1 امتیاز)
بازی ایران و آمریکا چه روزی و ساعت چند است؟

سومین بازی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در مرحله گروهی جام جهانی قطر 2022 با تیم آمریکا چه روزی و ساعت چند است؟ برای اطلاع از زمان دقیق این مسابقه جذاب و حساس با مجله پیک نت همراه باشید.

بازی ایران و آمریکا چه روزی و ساعت چند است؟

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود با بازی بسیار عالی که داشت، توانست تیم ولز را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و سه امتیازی شود و در رده دوم جدول رده بندی گروه B قرار گیرد.

ایران در این گروه با تیم های انگلیس، آمریکا و ولز هم گروه است.

در این گروه تیم انگلیس با 4 امتیاز صدرنشین است و ایران هم در جایگاه دوم جای دارد و آمریکا و ولز نیز به ترتیب در مکان های سوم و چهارم قرار دارند.

حال تیم ملی فوتبال ایران باید در سومین بازی خود به مصاف آمریکا برود؛ تیمی که در دو دیدار قبلی خود دو تساوی مقابل ولز و انگلیس کسب کرده است.

با توجه با بازی بسیار خوبی که تیم ملی مقابل ولز داشت؛ اگر در دیدار با آمریکا هم با تلاش بسیار زیاد و با اطمینان به کسب پیروزی جلوی این تیم قرار گیرد به راحتی می تواند این تیم را شکست دهد و به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند.

در این روز که تیم ایران با آمریکا مسابقه خواهد داشت، تیم انگلیس نیز همزمان با ولز دیدار خواهد کرد. اگر انگلیس مقابل ولز متوقف شود 5 امتیازی می شود و در صورت کسب پیروزی ایران مقابل تیم آمریکا 6 امتیازی خواهد شد و به عنوان تیم نخست این گروه به جام جهانی صعود خواهد کرد.

تیم ملی ایران در صورت کسب تساوی با آمریکا هم می تواند به عنوان دومی این گروه به مرحله بعدی جام جهانی صعود خود را قطعی کند.

تاریخ و زمان بازی

تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی قطر 2022 راس ساعت 22:30 روز سه شنبه 8 آذر 1401 در ورزشگاه الثمامه قطر با تیم ملی آمریکا بازی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا