فرهنگ و هنر

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بی قراری 2 فصل دوم + عکس بازیگران

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بی قراری 2 فصل دوم + عکس بازیگران

در این مطلب از مجله اینترنتی پیک نت، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بی قراری 2 فصل دوم به همراه عکس بازیگران سریال روزهای بی قراری ، که جایگزین سریال نوروزی بر سر دوراهی شبکه دو سیما شده است را گردآوری کردیم که می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بی قراری 2

سری اول سریال «روز‌های بی‌قراری» زمستان سال ۹۵ از شبکه سه سیما پخش شد. سریال «روز‌های بی‌قراری 2» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی است و بازیگران این سریال سارا صوفیانی، مجید واشقانی، فخرالدین صدیق شریف، مهتاج نجومی، کاظم هژیر آزاد، صفاآقاجانی و با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ به همراه جمعی از بازیگران بومی تبریز و مشهد هستند.

 سارا شخصیت اصلی داستان در فصل دوم روزهای بی قراری است که در شهر مشهد سکونت دارد. از این رو آغاز قصه از مشهد بوده و سیر جریانات و اتفاقات داستان، سارا را به تبریز می برد. سارا صوفیانی که نقش سارا را در این سریال بر عهده دارد، به منظور یافتن هویت واقعی خود با تنها سرنخش که یک فرش نفیس قدیمی است از مشهد عازم تبریز می شود و در ادامه اتفاقات مختلفی را پشت سر می گذارد.

فصل دوم این سریال به سفارش مرکز سیمای استان ها  و با مشارکت شبکه سهند در 30 قسمت 40 دقیقه ای تولید شده است .

زمان پخش : شنبه تا جمعه ساعت ۲۱:۳۵

تکرار : ساعت ۰۱:۴۵ بامداد، ۱۲:۱۵و۱۶:۱۵

بیوگرافی سارا صوفیانی بازیگر سریال روزهای بی قراری 2

بیوگرافی سارا صوفیانی بازیگر سریال روزهای بی قراری 2

سارا صوفیانی بازیگر سریال روزهای بی قراری 2 متولد ۲۶ فروردین ماه ۱۳۶۴ در مشهد است. سارا صوفیانی  سه برادر دارد و تنها دختر خانواده می باشد.پدرش معلم ومادرش خانه دار است از دوران دبستان به بازیگری علاقه داشته تا اینکه در سال ۱۳۷۷ برای بازی در نمایش نگین انتخاب و وارد هنر می شود و با گذشت ۸ ماه از فعالیت هنری به هفدهمین جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می کند.

سارا صوفیانی علاوه بر فعالیت هنری تحصیلات خود را در رشته مورد علاقه اش تاریخ تمدن ادامه می دهد و پس از اخذ لیسانس در سال ۸۷ از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در آذر ماه سال ۱۳۸۸ با دفتر آفاق فیلم با مدیریت امیرحسین شریفی آشنا و با بازیگری در سریال خانه بی پرنده پا به عرصه سینما و تلویزیون می گذارد و در سال ۸۹ با امیر حسین شریفی تهیه کننده سینما و تلویزیون ازدواج کرده است.

مجید واشقانی بازیگر سریال روزهای بی قراری 2

بیوگرافی مجید واشقانی

مجید واشقانی بازیگر سریال روزهای بی قراری متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالورژی است، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد.مجید واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس‌های آزاد بازیگری امین تارخ شروع کرد سپس از همین کلاس‌ها وارد بازار کار حرفه‌ای شد.

با سریال مسیر انحرافی در سال ۱۳۹۰ چهره‌اش شناخته شد و بعد در مجموعه های مختلف زیرهشت، هوش سیاه، ماتادور در نقش‌های پلیسی به شهرت رسید.

 مجید واشقانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

فخرالدین صدیق شریف بازیگر سریال روزهای بی قراری 2

بیوگرافی فخرالدین صدیق شریف 

  ابوالفضل فخرالدین صدیق‌ شریف بازیگر سریال روزهای بی قراری متولد ۲۱ مرداد ۱۳۳۴در تهران بازیگر و مترجم ایرانی است. وی فعالیت خود را در تئاتر در سال ۱۳۵۰ و در سینما در سال ۱۳۶۷ شروع کرده‌است.

او دو پسر به نام های فرزاد و میلاد دارد.

مهتاج نجومی بازیگر سریال روزهای بی قراری 2

بیوگرافی مهتاج نجومی

مهتاج نجومی  متولد  ۱۳۲۸ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.وی در سال ۱۳۵۴ در رشته کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما فارغ‌التحصیل شد. او بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۴ با گروه شاهین سرکیسیان و همکاری با تلویزیون را از سال ۱۳۵۴ به عنوان کارگردان تلویزیونی و سپس بازیگری شروع کرد. همچنین وی فعالیت در سینما را از سال ۱۳۴۸ با بازی نقش کوتاهی در فیلم گاو آغاز کرد.

از ازدواج، همسر و فرزندان مهتاج نجومی اطلاعاتی در دست نیست.

کاظم هژیرآزاد بازیگر سریال روزهای بی قراری 2

بیوگرافی کاظم هژیرآزاد

کاظم هژیرآزاد متولد ۱ فروردین ۱۳۲۹ در تهران، بازیگر تئاتر و سینمای ایرانی است.

کاظم هژیرآزاد در سال ۱۳۲۹ در تهران به دنیا آمد. او در سال آخر دبیرستان یعنی تابستان سال ۱۳۴۸ برای فراگرفتن هنر بازیگری، به هنرکده آزاد هنرپیشگی ” آناهیتا ” رفت و شیوه ” استانیسلافسکی ” را زیر نظر استاد مصطفی اسکویی آموزش دید. و در چندین نمایش صحنه‌ای و تلویزیونی با گروه آناهیتا بازی کرد.وی سال ۱۳۶۱ از گروه جدا شد و به صورت آزاد، با گروه‌های مختلف تهرانی همکاری کرد.

این همکاری هنوز ادامه دارد. هژیر آزاد در زمینهٔ نوشتن یک تک پرده‌ای به نام ” سوسنگرد” – مربوط به جنگ تحمیلی -، و نیز یک تک پرده‌ای در مورد پشت صحنه تئاتر، و همچنین یک مجموعه داستان به نام ” کیف ” به چاپ رسانده است . او در مورد نقد تئاتر و مسائل مربوط به صنف تئاتر، نوشته‌های پراکنده‌ای در مطبوعات به چاپ رسانده است. او هم‌اکنون عضو هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر و همچنین عضو هیئت مدیره خانه تئاتر می‌باشد.ْ

او دو پسر به نام های آرمان و آرش دارد.

صفا آقاجانی بازیگر سریال روزهای بی قراری 2

بیوگرافی صفا آقاجانی

صفا آقاجانی متولد ۱۳۳۵ ارومیه ، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر ایران است.

وی دارای مدرک دیپلم در رشتهٔ ادبیات فارسی می‌باشد و نخستین کار تصویری خود را در فیلم سینمایی تمام وسوسه‌های زمین به کارگردانی حمید سمندریان و در کنار بازیگرانی چون هما روستا، رضا کیانیان و احمد آقالو شروع نمود.

صفا آقاجانی متاهل است و یک دختر و یک پسر دارد.

افسانه بایگان بازیگر سریال روزهای بی قراری 2

بیوگرافی افسانه بایگان بازیگر سریال روزهای بی قراری 2

افسانه بایگان بازیگر سریال روزهای بی قراری متولد ۲۶ دی ۱۳۴۰ در تهران، هنرپیشه ایرانی است.

افسانه بایگان ۲۶ دی ۱۳۴۰ در تهران متولد شد. وی زمانی که شانزده ساله بود در مسابقه دختر شایسته ایران شرکت کرد و نفر دوم شد. در آن سال، جلوه پالیزبان، فینالیست کرمانشاهی، به عنوان دختر شایسته ایران برگزیده شد. در این مراسم رسم بر این بود که دختر شایسته سال گذشته، شنل مخصوص را بر دوش دختر شایسته جدید می‌گذاشت. وی در یازده سالگی در فیلم کوتاه «بوق» کاری از «علی علیزاده» به ایفای نقش پرداخت؛ ولی فعالیتش در سینما و تلویزیون را در سال ۱۳۶۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی پر بینندهٔ «سربداران» آغاز کرد. یک سال بعد نخستین نقش سینمایی اش را در فیلم «گمشده» به کارگردانی مهدی صباغ زاده در سال ۱۳۶۴ به دست آورد و به یکی از پرکارترین بازیگران زن سینمای ایران و سوپراستار در دههٔ شصت تبدیل شد. وی اواخر دهه هفتاد تا اوایل دهه هشتاد به علت شرایط کاری چند سال از سینما فاصله گرفت چون به گفته خودش حتی فراموش شدن برای او بهتر از ماندن به هر قیمتی بوده‌است.

همسر افسانه مصطفی شایسته‌است که در سال ۱۳۳۷ در تهران متولد شد و فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۷ با فیلم «روز با شکوه» به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد و سپس با ساخت فیلم «مادر» به کارگردانی علی حاتمی و ساخت و توزیع ده‌ها فیلم سینمایی ایرانی با کارگردان‌های مختلف سینمای ایران به فعالیت خود ادامه داد. این زوج صاحب پسری به نام امیرعلی هستند که در ایالت میشیگان زندگی می‌کند. او در کنار بازیگری، طراحی صحنه و لباس را هم در فیلم «شکوه بازگشت» تجربه کرده‌است. فضل‌الله بایگان کارگردان سینما و تئاتر عموی اوست.

مجیدرضا آذرنگ بازیگر سریال روزهای بی قراری 2

بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ

حمیدرضا آذرنگ متولد دوم خرداد ۱۳۵۱، تهران، نمایشنامه‌نویس، کارگردان، و بازیگر تئاتر و سینما ایرانی است. آذرنگ جایزه بازیگری جشن خانه سینما را برای بازی در فیلم ملکه به دست آورده و تا کنون برنده پنج جایزه از جشنواره تئاتر فجر در زمینه‌های متعددی چون نویسندگی و بازیگری شده‌است از جمله برای دو لیتر در دو لیتر صلح و خنکای ختم خاطره. او همچنین دریافت‌کننده و نامزد دریافت جایزه‌های دیگری در سایر جشنواره‌های داخلی و خارجی تئاتری و سینمایی نیز بوده‌است. آذرنگ عضو هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر و دانش‌آموخته این حرفه نزد استاد بهرام سامنی، منتقد سینما است.

آذرنگ دانش‌آموخته کارشناسی در رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد رودهن در سال ۱۳۹۶ است.

حمیدرضا آذرنگ با ساناز بیان ازدواج کرده است و صاحب یک فرزند پسر به نام بامداد هستند خانوم بیان نویسنده و کارگردان تئاتر می باشد.

سایر عوامل سریال روزهای بی قراری 2

سایر عوامل  سریال روزهای بی قراری 2 عبارتند از: نویسنده: شعله شریعتی، مدیران تصویربرداری: غلامرضا آزادی، میلاد پرتویی، مدیر صدابرداری و صداگذاری: بهمن حیدری، تدوین: پرهام وفایی، آهنگساز: سعید ذهنی، طراح چهره پردازی: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، مدیر تولید: جعفر صمدی، مدیر برنامه ریزی: حمید شوریده.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بی قراری 2 فصل دوم

برگرفته از: ویکی پدیا

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

تیزر سریال روزهای بی قراری

تیزر سریال شرایط خاص

بازیگران سریال روزهای بی قراری

زمان پخش سریال دنگ و فنگ روزگار

زمان پخش سریال شرایط خاص

بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا