اخبار

بازیگران فیلم خسته نباشید + عکس ها و داستان

5/5 - (1 امتیاز)
بازیگران فیلم خسته نباشید + عکس ها و داستان

فیلم خسته نباشید فیلمی در ژانر خانوادگی بوده که توسط افشین هاشمی و محسن قرایی ساخته شده است. در ادامه نوشتار قصد دارم به معرفی بازیگران و خلاصه داستان این فیلم بپردازم.

بازیگران فیلم خسته نباشید + عکس ها و داستان

«خسته نباشید» نام یک فیلم سینمایی ایرانی به کارگردانی مشترک افشین هاشمی و محسن قرایی، محصول سال 1391 است.

این فیلم نخستین فیلم محسن قرایی در مقام کارگردانی می باشد که بعد از آن فیلم های «سد معبر» و «بی همه چیز» را به عنوان کارگردان به تولید رساند. افشین هاشمی دیگر کارگردان فیلم خسته نباشید در کارنامه ی کارگردانی خود فیلم های «پسران دریا» و «گذر موقت» را دارد.

تهیه کنندگی این فیلم بر عهده ی رضا میرکریمی بوده است و نگارش فیلمنامه هم توسط محمد رضای راد در ژانر درام و خانوادگی انجام شده است.

خلاصه داستان

داستان فیلم درباره ی زن و شوهر توریستی به نام های ماریا و رومن است که برای اقامتی کوتاه مدت در کرمان ساکن می شوند.

ماریا از پنج سالگی از ایران خارج شده و حالا بعد از اینهمه سال، خاطرات کم رنگی از سرزمین مادری اش دارد. او که فرزندش مُرده و در این قضیه رومن را مقصر می داند، هدف از این مسافرت که به اصرار رومن صورت گرفته را فراموش کردنِ مرگِ فرزند قلمداد می کند اما بعداً متوجه می شود اصرار رومن برای مسافرت به ایران، دیدار از منطقه ی کویری کلوت کرمان است.

به رقم مخالفت اولیه، ماریا حاضر به مسافرت می شود و همراهان دیگر این سفر، لیدر گروه مرتضی و راننده ی ون، حسین هستند …

اسامی بازیگران فیلم خسته نباشید

اسامی بازیگران فیلم خسته نباشید

اسامی بازیگراننقش ها
غوغا بیاتماریا
جلال فاطمیرومن
حسام محمودیمرتضی
فرزاد باقریحسین
رویا افشارحکیمه خانم
یدالله شادمانیمقنی
نگار حسن زادهپروانه

فیلم خسته نباشید

سایر عوامل

برخی از عوامل تولید فیلم سینمایی «خسته نباشید» عبارتند از نویسنده فیلمنامه: محمد رضای راد (بر اساس طرحی از رضا میرکریمی)، مدیر هنری: ایرج رامین فر، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، موسیقی: رضا مرتضوی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: امین قوامی، منشی صحنه: نفیسه ذاکری، مدیر تولید: حسین بشگرد، صدابردار: سعید بجنوردی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، تدوین: سپیده عبدالوهاب، مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، تهیه کننده: رضا میرکریمی، کارگردانان: افشین هاشمی و محسن قرایی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا