اخبار

رنگ سال 2023 چه رنگی است

5/5 - (1 امتیاز)
رنگ سال 2023 چه رنگی است

شرکت پنتون هر سال یک رنگ را به عنوان رنگ سال در ماه دسامبر معرفی می‌ کند. این شرکت با توجه به نزدیک شدن سال 2023 میلادی، رنگ سال را معرفی کرد.

رنگ سال 2023 چه رنگی است

روز پنجشنبه یک دسامبر، موسسه پنتون مرجع جهانی رنگ، رنگ سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد.

بر این اساس ویوا مگنتو (Viva Magenta) به عنوان رنگ سال ۲۰۲۳ انتخاب شد.

این رنگ همراه با شور زندگی توسط پیش بینی کنندگانی که مد و طراحی ها را بررسی می کنند انتخاب شده است.

امسال بیست و سومین سال انتخاب رنگ توسط انستیتوی پنتون بود.

رنگ سال ۲۰۲۳

لیتریس آیزمن، مدیر اجرایی موسسه پنتون درباره انتخاب رنگ امسال گفت: ما این رنگ را انتخاب کردیم زیرا احساس می‌کردیم که یک سایه روشن غیر متعارف برای یک زمان غیر متعارف است، رنگی که می‌تواند دید تازه ای را به ما ارائه دهد.

آیزمن خاطرنشان کرد: ویوا مگنتو به روشی قاطعانه و نه تهاجمی قدرت و نیرو را منتقل می کند. این رنگی است که واقعا با نشاط است و سیگنال جدیدی از قدرت را نشان می دهد، چیزی که همه ما برای آینده ای خوش بینانه تر به آن نیاز داریم.

این مدیر، ویوا مگنتو را قرمز متحرک خواند و به طبیعت نیز به‌ عنوان یکی از منابع اصلی الهام‌ بخش‌ انتخاب رنگ اشاره کرد.

ایزمن درباره ی نام رنگ هم گفت: «نام رنگ به خودی خود به شما می گوید که این رنگی است که باید با آن جشن بگیرید، رنگی شاداب که خوش بینی و شادی را تقویت می کند.

شرکت پنتون

شرکت پنتون واقع در کشور نیوجرسی به عنوان معتبرترین موسسه‌ی رنگ در دنیا فعالیت می‌کند و تمام صنایع از جمله صنعت چاپ، صنعت فشن و… اطلاعات و کد های رنگی که برای تولید محصولات خود نیاز دارند را از این موسسه دریافت می‌ کنند.

پنتون در واقع راه ارتباطی همه ی طراحان و صنایع در سراسر دنیاست، زیرا خالق سیستمی استاندارد به نام سیستم تطبیق رنگ پنتون (PMS) است.

منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا