اخبار

بازیگران فیلم میم الف دال ر مادر + عکس و داستان

3.5/5 - (2 امتیاز)
بازیگران فیلم میم الف دال ر مادر + عکس و داستان

فیلم میم الف دال ر مادر به کارگردانی مسعود رسام و با بازی زیبای فاطمه گودرزی و بسیاری دیگر از بازیگران شناخته شده ی سینما و تلویزیون ساخته شده است. در ادامه این نوشتار قصد دارم به معرفی تمام این هنرپیشه ها و خلاصه داستان فیلم بپردازم.

بازیگران فیلم میم الف دال ر مادر + عکس و داستان

«میم الف دال ر مادر» نام یک فیلم تلویزیونی به کارگردانی مسعود رسام و تهیه کنندگی رضا جودی است که در سال 1387 در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید گردید و روانه آنتن شد.

نگارش فیلمنامه این تله فیلم بر عهده ی مسعود شامحمدی بوده است.

خلاصه داستان

فیلم «میم، الف، دال، ر مادر» داستان مادری 40 ساله است كه صاحب دو فرزند به نام‌ های مریم و سعید است.

رخساره با شوهر خود در یک خانه استیجاری و با درآمد اندک شوهر به سختی زندگی می‌ كند. رخساره آنقدر درگیر مشكلات و مسائل روزمره زندگی است كه خود و روابط اطرافش را فراموش كرده است، او كسی را ندارد تا درد دل كند، رخساره در اثر تصادفی به كما می‌ رود…

اسامی بازیگران فیلم میم الف دال ر مادر

اسامی بازیگران فیلم میم الف دال ر مادر

بازیگران فیلم میم الف دال ر مادرنقش ها
فاطمه گودرزی
مهرداد ضیایی
فریبا نادری
پویان گنجی
ملیکا ناظری
فیلم میم الف دال ر مادر

سایر عوامل فیلم

برخی از عوامل فیلم تلویزیونی «میم الف دال ر مادر» عبارتند از نویسنده فیلمنامه: مسعود شامحمدی، منشی صحنه: ناهید روستا، مدیر تدارکات: وحید مرادی، برنامه ریز: بهرام محمدی پور، صدابردار: علی نیازی، طراح صحنه و لباس: نرمین نظمی، جلوه های ویژه میدانی: عباس شوقی، جلوه های ویژه رایانه ای: رضا فخاریه، طراح چهره پردازی: مجید اسکندری، تدوین: مهدی جودی، موسیقی: بهرام دهقانیار، مدیر تولید: بهرام جلالی، مدیر تصویربرداری: امیر قربانخانی، تهیه کننده: رضا جودی، کارگردان: مسعود رسام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا