اخبار

بازیگران فیلم شیلات + عکس و داستان

5/5 - (1 امتیاز)
بازیگران فیلم شیلات + عکس و داستان

فیلم شیلات با بازی درخشان و به یاد ماندنی از زنده یادان داوود رشیدی و احمد قدکچیان و بسیاری دیگر از بازیگر پیشکسوت سینمای کشور عزیزمان ایران است که در دهه 60 به کارگردانی رضا میرلوحی تولید شده بود.

بازیگران فیلم شیلات + عکس و داستان

«شیلات» نام یک فیلم سینمایی ایرانی به کارگردانی رضا میرلوحی و تهیه کنندگی جواد گلپایگانی است که در سال 1362 تولید و به روی پرده سینماهای کشورمان رفته بود.

نگارش فیلمنامه این فیلم در ژانر درام و تاریخی به عهده ی آقای حمد بلیش مازندرانی بوده است.

خلاصه داستان

رئیس شیلات منطقه با تبانی چند مامور عالی رتبه ی دولتی دست به سرقت محصولات شیلات می زند و چون خبرش وسیله ی خوجه محمد فاش می شود، رئیس شیلات چاره ای نمی بیند جز اینکه دست به خودکشی بزند.

رئیس جدید، از طرف مقامات ذینفع منصوب می شود و با توصیه ی مقامات، سعی در خاموش کردن خوجه محمد می کند ولی از راه های معمول به نتیجه نمی رسد.

خوجه ممد به‌ دلیل مسائل گذشته و افشاگری علیه رئیس سابق شیلات، مورد سوء ظن مأمورین دولتی و رئیس وقت شیلات قرار دارد، اما او که تنها به دو تار خود دل خوش دارد از درد سر و رویارویی با مأمورین دولتی اجتناب می‌ کند تا اینکه مامورین در یک فرصت او را در سردخانه حبس می کنند تا در همان جا بمیرد…

اسامی بازیگران فیلم شیلات

اسامی بازیگران فیلم شیلات

نام بازیگران فیلم شیلاتنقش ها
داوود رشیدیخوجه ممد
مهین شهابیفخر تاج
کنعان کیانی
کیومرث ملک مطیعی
عباس قاجار
حسین شهابقلیچ
مهری ودادیان
حسین ملکی
جلال پیشوائیانجعفرقلی
آرزو شهابی
افسانه بهرامی
فرزانه بهرامی
علی شعاعیدردی
فیلم شیلات

سایر عوامل

برخی از عوامل فیلم سینمایی «شیلات» عبارتند از گریم: عبدالله اسکندری، دستیار گریم: مجید اسکندری، عکاس: حسین ملکی، دستیاران فیلمبردار: رجب عبادی + علی اللهیاری، صدابرداری: حسن مصیبی، تدوین: رضا میرلوحی، مدیر تولید: جلال پیشوائیان، مشاور کارگردان و طراح لباس و کارگردان: احمد هاشمی، مدیر دوبلاژ: منوچهر اسماعیلی، موسیقی متن: منصور تهرانی، نویسنده فیلمنامه: محمد بلیش مازندرانی، مدیر فیلمبرداری: جمشید الوندی، تهیه کننده: جواد گلپایگانی، کارگردان: رضا میرلوحی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا