اخبار

سریال نون خ 4 چند قسمت است + قسمت آخر کی پخش میشه

3.4/5 - (390 امتیاز)
سریال نون خ 4 چند قسمت است

سریال نون خ 4 با بازی زیبای سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ و هومن حاجی عبداللهی در چند قسمت ساخته شده است؟ برای اطلاع از تعداد دقیق قسمت های این سریال جدید شبکه یک سیما با پیک نت همراه باشید.

سریال نون خ 4 چند قسمت است

فصل چهارم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی در 21 قسمت برای نوروز و ماه رمضان 1402 شبکه یک سیما تدارک دیده شده است.

قسمت آخر این سریال روز دوشنبه چهارم اردیبهشت روانه آنتن خواهد شد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «پس از یورش گله گرگ ها به روستا و تارو مار شدن گاو و گوسفندان روستاییان، زندگی اهالی با چالش جدیدی مواجه می شود. بزرگان ده تلاش می کنند با شکار گرگ ها اوضاع را به حالت عادی برگردانند، اما هر بار به دلایلی موفق نمی شوند.

در این مجموعه سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، هومن حاجی عبدالهی، بیژن بنفشه خواه، کاظم نوربخش، سیدعلی صالحی، ندا قاسمی، صهبا شرافتی و هدیه بازوند به هنرمندی پرداخته اند.

قسمت آخر کی پخش میشه

پخش سریال نون خ 4 از سه‌ شنبه اول فروردین ماه آغاز شده و تا به حال 14 قسمت از آن روی آنتن شبکه یک سیما رفته است.

«نون خ» که پنجشنبه و جمعه هفته قبل روی آنتن نرفت، این آخر هفته هم پخش نشده و در ادامه نیز به احترام شب‌ های قدر روی آنتن نخواهد رفت. به این ترتیب قسمت بعدی آن شنبه 26 فروردین در جدول پخش شبکه یک قرار می‌ گیرد.

تا چهارشنبه 30 فروردین 19 قسمت از «نون خ» روانه آنتن خواهد شد و دو قسمت پایانی نیز دوم و سوم اردیبهشت همزمان با عید فطر پخش می‌ شود و این سریال در 21 قسمت خاتمه می یابد.

قسمت پانزدهم که قرار بود شنبه 26 فروردین پخش شود به دلایلی خلاصه قسمت ها روانه آنتن شد و حال قسمت آخر و پایانی سریال نون خ روز دوشنبه چهارم اردیبهشت قابل مشاهده است.

قسمت ۲۱ و پایانی این سریال دوشنبه حوالی ساعت ۲۲ پخش می‌ شود.

همچنین پشت صحنه «نون خ۴» سه شنبه شب، پنجم اردیبهشت ساعت ۲۲ از شبکه اول به روی آنتن خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا