اخبار

معرفی سریال های ماه رمضان 98 + خلاصه داستان و بازیگران

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

معرفی سریال های ماه رمضان 98 + خلاصه داستان و بازیگران

در این بخش به معرفی سریال های تلویزیون ، که قرار است در ماه مبارک رمضان 98 از شبکه مختلف سیما پخش شود می پردازیم در ادامه با معرفی کامل سریال های ماه رمضان با ما همراه باشید.

سریال های ماه رمضان 98

شبکه یک

سریال از یادها رفته

سریال از یادها رفته

امیرحسین آشتیانی‌پور مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم با اشاره به حضور احتمالی سریال «از یادها رفته» در کنداکتور رمضان تلویزیون، تصریح کرد: یکی از گزینه‌های سریالی شبکه یک، «از یادها رفته» است و البته گزینه دیگری داریم که برای جانمایی بهتر آنتن سیما در حال بازبینی است که سوژه‌های متفاوتی را در سبد سریالی رمضان تلویزیون شاهد باشیم. همان اتفاقی که خوشبختانه در سیمای نوروز افتاد و امیدوارم دوباره این اتفاق در رمضان تکرار شود.ناگفته نماند که با توجه به رنکینگ سریال‌های شبکه دیگر، حضور سریال «از یادها رفته» برای حضور در کنداکتور رمضانی شبکه یک، شانس بالایی دارد.

 سریال   «از یادها رفته» به‌تعبیر اکبر تحویلیان تهیه‌کننده این سریال، در حوزه تاریخ معاصر می‌گذرد. داستان این سریال به زندگی دختری جوان در سال 1319 می‌پردازد که به‌دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد. بخش‌هایی از داستان این سریال که درباره خسرو (حسین یاری) و مهربانو (هلیا امامی) است نیز به کشف حجاب می‌پردازد. حسین یاری، حسین پاکدل، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب، مهرداد ضیایی و … بازیگران این سریال هستند.

شبکه دو

سریال دلدار

سریال دلدار

تدوین همزمان سریال «دلدار» توسط نیما جعفری جوزانی درحال انجام است. با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان این مجموعه داستانی همزمان با دو گروه در لوکیشن های پیچ شمیران «خانه آرش» با حضور محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، مریم بوبانی، حسام محمودی، سوگل خلیق ، بهزاد فراهانی و لوکیشن شهرک چشمه «خانه کامیار» با حضور مهران نائل، پریوش نظریه، همایون ارشادی،کمند امیرسلیمانی، نیما رئیسی و پیمان جعفری در حال فیلمبرداری و تاکنون 70 درصد از پروژه پیش رفته است.

دلدار در ژانر ملودرام عاشقانه است که به موضوع جوانان و خانواده توجه ویژه‌ای دارد. و به نویسندگی مهدی حمزه و آزیتا ایرایی است که قرار است در ایام ماه مبارک رمضان در شبکه دو سیما روی آنتن برود.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: «دیریست که دلدار پیامی نفرستاد»

سریال «دلدار» ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش می شود. دلدار تولید گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است.

شبکه سه

سریال برادرجان

سریال برادرجان

مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه در پاسخ به این سوال که حضور «برادرجان» به عنوان سریال رمضانی قطعی شده است، گفت: «برادر جان» سریال رمضانی شبکه سیما خواهد بود. سریالی که همچنان تصویربرداری‌اش در تهران ادامه دارد.علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد از بازیگران سریال «برادر‌جان» هستند.

«برادر جان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما ملودرامی اجتماعی مذهبی است که برای پخش از شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان سال ۹۸ تهیه و تولید می‌شود.

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان 98

منبع:تسنیم

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

تیزر سریال روزهای بی قراری

تیزر سریال شرایط خاص

بازیگران سریال روزهای بی قراری

زمان پخش سریال دنگ و فنگ روزگار

زمان پخش سریال شرایط خاص

بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا