اخبار

روز دندانپزشک ۱۴۰۲ چه روزی است

5/5 - (1 امتیاز)
روز دندانپزشک ۱۴۰۲ چه روزی است

روز دندانپزشک فرصتی برای تقدیر و تشکر از این قشر جامعه پزشکی است. با توجه به نزدیک شدن به این روز، شاید دوست داشته باشید بدانید که این روز در تقویم سال ۱۴۰۲ چه روزی و کی است؟ برای اطلاع از تاریخ دقیق روز دندانپزشک به تقویم شمسی، قمری و میلادی با پیک نت همراه باشید.

روز دندانپزشک ۱۴۰۲ چه روزی است

روز دندانپزشک امسال در تقویم رسمی ایران برابر با روز چهارشنبه 23 فروردین 1402 می باشد و بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان است.

این روز به تقویم میلادی هم 12 آوریل 2023 است.

قبل از انقلاب اسلامی ایران روز دندانپزشک، 24 دی ماه بود اما پس از انقلاب و با تصویب طرح تربیت بهداشتکاران دهان ودندان در 23 فروردین سال 1360، برای افزایش میزان سلامت و بهداشت دهان و دندان، 23 فروردین را روز دندانپزشک نام گذاری کرده اند.

پیام تبریک این روز

23 فروردین روز دندان پزشک را بـه دندانپزشکان عزیز تبریک عرض می کنیم


با دلی آکنده از احترام و سپاس، فرا رسیدن بیست و سوم فروردین ماه، روز دندانپزشکی را به شما صمیمانه تبریک عرض می‌ نماییم و برای شما دندانپزشک محترم اعتلای مقام و علو منزلت آرزو می‌ نمایم. امیدواریم ستاره زندگی و اختر دانشتان، پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد.


دستانی که شفا می بخشند مقدس تر از لب هایی هستند که دعا می خوانند. روز دندان ‍پزشک مبارک!


لبخند زیبا، دندان‌ های درخشان، قلب شاد و آرامش روان چیز‌هایی هستند که دندانپزشک به افراد جامعه هدیه می‌ دهد.

روز دندانپزشک مبارک


دندانپزشکی حرفه اولیای خدا و همچنین بهداشت‌ کاران دهان و دندان است

دندانپزشک جان روزت مبارک


روز دندانپزشک را به همه دندانپزشکان عزیز که به همنوعانشان سلامت دهان و دندان را ارمغان می‌ دهند، از صمیم قلب تبریک می‌ گویم


دندانپزشکان واقعی کسانی هستند که صبر و مهارت کافی برای مقابله با انواع مشکلات دندان دارند و شما دقیقاً یک دندانپزشک واقعی هستی

روزت مبارک دندانپزشک صبور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا