فرهنگ و هنر

بازیگران سریال برادرجان و اسامی + عکس و بیوگرافی بازیگران

4.5/5 - (2 امتیاز)

بازیگران سریال برادرجان و اسامی + عکس و بیوگرافی بازیگران

در این نوشته اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال برادرجان را مرور می کنیم. «برادرجان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما ملودرامی اجتماعی مذهبی است که برای پخش از شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان سال ۹۸ تهیه و تولید شد. سریال «برادرجان» را سعید نعمت‌الله نوشته، محمدرضا آهنج کارگردانی می‌کند و محمدرضا شفیعی هم تهیه‌کنندگی‌اش را بر عهده دارد. نعمت‌الله و شفیعی پیش از این در سریال‌های دیگری از جمله «عقیق» و «مادرانه» همکاری داشته‌اند. «عقیق» که اثری تاریخی بود در باکس مناسبتی تلویزیون در ایام محرم ساخته و پخش شد اما در جذب مخاطب ناکام ماند.

«زیر پای مادر» آخرین سریال رمضانی با فیلمنامه‌ای از سعید نعمت الله بود که دو سال پیش روی آنتن شبکه یک رفت.

 این سریال در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای برای شبکه سه تولید شده است.

اسامی بازیگران سریال برادرجان

اسامی بازیگران سریال برادرجان

اسامی تمام بازیگران زن و مرد سریال برادرجان عبارتند از:

  • علی نصیریان بازیگر نقش کریم بوستان
  • حسن پورشیرازی بازیگر نقش توکل آذر
  • آفرین عبیسی بازیگر نقش الفت آذر
  • حسام منظور بازیگر نقش چاوش نخعی
  • کامران تفتی بازیگر نقش حنیف صرافت
  • سجاد افشاریان بازیگر نقش آراز نخعی
  • سعید چنگیزیان بازیگر نقش ستار بوستان
  • نسیم ادبی بازیگر نقش عاطفه نخعی
  • جلیل فرجاد بازیگر نقش شیروانی
  • شیوا ابراهیمی بازیگر نقش منیژه آبی
  • مارال فرجاد بازیگر نقش مهتاب فعال
  • ندا جبرئیلی بازیگر نقش ندا صرافت
  • آرش فلاحت پیشه بازیگر نقش رسول
  • فتح اله تاج تهرانی
  • محبوبه صادقی
  • علی آهنج
  • لعیا زنگنه بازیگر نقش حلیمه
  • جانان نعمت اله
  • ندا عقیقی بازیگر نقش افسانه عباسی

بازیگران سریال برادرجان

خلاصه داستان سریال برادر جان

این سریال یک ملودرام خانگی است و در خلاصه داستان سریال برادرجان آمده که: برادری برابری جان فشانی سه برادر که زبان‌زد است و خدا و خلق از آن‌ها در آسایش، به ناگه دچار حادثه می‌شود که نامش حق‌الناس است… پسری بعد از، از دست دادن پدرش می خواهد بدهی های او را ادا کند.

زمان پخش سریال

این سریال از اول اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۱۹:۰۰ در شبکه آی فیلم پخش و در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد تکرار می‌شود.

خلاصه داستان سریال برادر جان

سایر عوامل سریال

کارگردان:محمدرضا آهنج، نویسنده:سعید نعمت الله ، تهیه کننده:محمدرضا شفیعی ، مدیر تصویر برداری:جمال شمس، مدیربرنامه ریزی:حسین دیردار، دستیار اول کارگردان:داوود بابایی، مدیرتولید:آرش زینال خیری صدابردار:محمد شیوندی، طراح گریم:کامران خلج، طراح صحنه:جعفر محمد شاهی، طراح لباس:سوسن نوروزی، عکاس:مهدی حیدری و مهدی بردبار، مشاور رسانه:ملیکا راد و مجری طرح موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

 علی نصیریان بازیگر سریال برادرجان

 علی نصیریان بازیگر سریال برادرجان

علی نصیریان متولد  15 بهمن ماه سال 1313 در میدان شاهپور، کوچه مهدی خان و در خانواده ای متوسط به دنیا آمد. او از هنرستان هنرپیشگی تهران فارغ التحصیل شده است.

علی نصیریان و همسرش مینو بیات از آشنایان قدیمی خانوادگی هستند آنها سه پسر به نام های برمک ، باربد و بابک دارند که هر سه خارج از کشور زندگی میکنند.

فاطمه بیات، همسر علی نصیریان در روز ۱۳ بهمن سال ۱۳۹۷ در گذشت.

 لعیا زنگنه بازیگر سریال برادرجان

 لعیا زنگنه بازیگر سریال برادرجان

لعیا زنگنه  متولد  ۱۳۴۴ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی بازی در نمایش‌های حرفه‌ای را از سال ۱۳۷۱ و بازی در سینما را از سال ۱۳۷۵با «راز مینا» کاری از «عباس رافعی» آغاز کرد. لعیا زنگنه که دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر تهران می‌باشد، یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده‌ است.

لعیا زنگنه فرزند مهندس یاشار زنگنه معاون اسبق نظام مهندسی استان اصفهان و مهدیه موسوی است (اصالت لر بختیاری منطقه  اقلید فارس) است.

لعیا زنگنه ازدواج کرده و صاحب یک دختر می باشد.

بیوگرافی حسن پور شیرازی

بیوگرافی حسن پور شیرازی

حسن پور شیرازی  متولد  ۱۳۳۶ بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون  است. وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری و کارگردانی است و دارای مدرک لیسانس تئاتر می‌باشد. پورشیرازی فعالیت سینمایی‌اش را با فیلم صف (۱۳۶۳ – علی‌اصغر عسگریان) به‌ عنوان بازیگر و با فیلم بازی بزرگان (۱۳۶۹ – کامبوزیا پرتوی) به‌ عنوان برنامه ریز و دستیار کارگردان آغاز کرد.

مهناز افضلی (بازیگر) همسر پورشیرازی است. پورشیرازی یک پسر به نام آرین دارد.

 حسام منظور بازیگر سریال برادرجان

 حسام منظور بازیگر سریال برادرجان

حسام منظور ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. مادرش اهل ارومیه است، به همین سبب کودکی و نوجوانی خود را در آذربایجان سپری کرده‌ است. او که فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است، فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده در بیش از ۴۰ نمایش ایفای نقش کرده‌ است.

از کارهای شاخص او می توان سریال بانوی عمارت را نام برد.

از ازدواج و همسر حسام منظور اطلاعات دقیقی در دست نیست.

بیوگرافی آفرین عبیسی

بیوگرافی آفرین عبیسی

صغری عُبِیسی  بازیگر سریال برادرجان با نام هنری آفرین متولد ۲۲ اسفند ۱۳۳۰ در لاهیجان، بازیگر است. اولین فیلم او پس از انقلاب کودک و سرباز بود. در سال 1349 با فیلم طوقی مرحوم علی حاتمی چهره اش شناخته شد سپس در سال 1350 ابتدا با فیلم کاکو به کارگردانی شاپور قریب و سپس فیلم پل به کارگردانی خسرو پرویزی بازی کرد.

آفرین عبیسی در سال 1350 وقتی 17 ساله بود باایرج صادق پور فیلم بردار و تهیه کننده سینما ازدواج کرد و به درخواست همسرش از بازیگری کناره گیری کرد. ثمره ازدواج این زوج سه فرزند بنام های محمدامین، هادی و لیلی می باشد، دخترش پزشک می باشد و ازدواج کرده و حالا خانم عبیسی یک نوه نیز دارد.

بیوگرافی سعید چنگیزیان

بیوگرافی سعید چنگیزیان

سعید چنگیزیان متولد۱۳۵۶ در سمنان، بازیگر  است. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر است. چنگیزیان فعالیتش در سینما را از فیلم خداحافظ رفیق (اپیزود اول) به کارگردانی بهزاد بهزادپور آغاز کرد. او دیپلم گرافیک از هنرستان امیرکبیر سمنان دارد.

سعید چنگیزیان با الهام کردا بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است.

 کامران تفتی بازیگر سریال برادرجان

 کامران تفتی بازیگر سریال برادرجان

کامران تفتی  متولد 19 فروردین 1358 فارغ التحصیل  بازیگری که از کودکی  تئاتر را در کنار پدرش آغاز کرد و تا زمان ورود به دانشگاه در کنار تحصیل مشغول به تجربه اندوزی در صحنه ها بود. او فرزند اردشیر تفتی بازیگر تلویزیون است. او یک برادر به نام کیوان دارد که متولد 1363 است و در عرصه موسیقی فعالیت میکند.

او در زمان دانشجویی با کارهای دانشجویی  وارد فضای حرفه ای تئاتر کشور شد.

بیوگرافی سجاد افشاریان

بیوگرافی سجاد افشاریان

سجاد افشاریان متولد ۳۱ فروردین ۱۳۶۴ در شیراز، نمایش نامه‌نویس، بازیگر و کارگردان و تهیه‌کننده تئاتر و نیز نویسنده و بازیگر تلویزیون و طنزپرداز است.

سجاد افشاریان ازدواج نکرده است.

 ندا جبرئیلی بازیگر سریال برادرجان

 ندا جبرئیلی بازیگر سریال برادرجان

ندا جبرائیلی متولد ۱۳۶۸ در تهران، هنرپیشه سینما و تئاتر است. او برای بازی در فیلم قاعده تصادف نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

وی اولین بار در سال ۱۳۸۹ با فیلم سینمایی دونده زمین وارد سینما شد و با درخشش در کارهایش که باعث شد در بازی در فیلم (قاعده تصادف سال ۱۳۹۱ ) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر شود.

او ازدواج نکرده است و مجرد می باشد

 نسیم ادبی بازیگر سریال برادرجان

 نسیم ادبی بازیگر سریال برادرجان

نسیم ادبی متولد ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشتهٔ نمایش، گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی فعالیتش در تئاتر را از سال ۷۲  آغاز کرد و سپس در سال ۷۵ با بازی در سریال “دوقلوها” وارد تلویزیون شد.

وی فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه تئاتر از سال ۸۰ و با بازی در نمایش “رند خلوت نشین” آغاز و به‌صورت جدی کار در عرصه تئاتر را ادامه داد.

نسیم ادبی با ابراهیم اثباتی ازدواج کرده است.

مارال فرجاد بازیگر سریال برادرجان

مارال فرجاد بازیگر سریال برادرجان

مارال فرجاد متولد مرداد ماه ۱۳۶۱در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. مارال فرجاد خواهر مونا فرجاد و دختر جلیل فرجاد بازیگر  می‌باشد. او فارغ‌ التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد وی علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد ، از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد.

مارال فرجاد ازدواج کرده است و متاهل می باشد و اطلاعات بیشتری از وی در این زمینه موجود نیست.

 شیوا ابراهیمی بازیگر سریال برادرجان

 شیوا ابراهیمی بازیگر سریال برادرجان

شیوا ابراهیمی متولد ۲۹ بهمن ۱۳۵۵در شمیرانات، بازیگر سینما و تلویزیون است. او در سال ۱۳۷۳ پس از ورود به دانشکده تئاتر فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد و اولین کار حرفه‌ای خود را در جلوی دوربین را با سریال «کهنه سوار» در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی شروع کرد.

از کارهای او در تلویزیون می توان سریال کهنه سوار و مسافر را نام برد.

شیوا ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون سالها پیش ازدواج کرده و دختری بنام نفس خدایاری دارد.

بیوگرافی جلیل فرجاد

بیوگرافی جلیل فرجاد

جلیل فرجاد متولد ۱۸ اسفند ۱۳۳۰ در مرند، بازیگر سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی اش لیسانس بازیگری و کارگردانی است. اولین تجربهٔ سینمایی‌اش فیلم بازداشتگاه در سال ۱۳۶۱ بود. وی پدر مارال فرجاد و مونا فرجاد از بازیگران جوان است.

جلیل فرجاد دو دختر بنام های مونا و مارال فرجاد دارد.

اسامی بازیگران سریال برادرجان + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا