اخبار

بازی سپاهان و ملوان ساعت چند است

5/5 - (1 امتیاز)
بازی سپاهان و ملوان ساعت چند است

سپاهان اصفهان سومین تیم پرطرفدار لیگ برتر فوتبال ایران است که هواداران زیادی دارد و هر هفته بازی های آن را پیگیری می کنند. این تیم در هفته پیش رو باید به مصاف ملوان بندر انزلی برود و حال طرفداران سپاهان ممکن است دوست داشته باشند بدانند که این بازی کی و ساعت چند است؟ برای اطلاع از تاریخ و زمان دقیق این مسابقه با پیک نت همراه باشید.

بازی سپاهان و ملوان ساعت چند است

در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم سپاهان و ملوان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می روند.

با توجه به اینکه رقابت برای قهرمانی در این فصل بین تیم های استقلال، پرسپولیس و سپاهان است و همچنان با امتیازهای نزدیک به هم برای تصاحب جام قهرمانی در تلاش هستند؛ قرمز و آبی پوشان در آغازین مسابقه از هفته 27 ام رودرروی هم قرار گرفته اند و در پایان 90 دقیقه، پرسپولیس توانست با پیروزی زمین را ترک کند و جای استقلال را در صدر بگیرد.

حالا رقابت در صدر جدول بسیار حساس شده است و طرفداران این دو تیم نیز منتظر بازی سپاهان و ملوان هستند تا ببینند که چه نتیجه ای در این مسابقه رقم می خورد.

اگر سپاهان از تیم ملوان شکست بخورد و یا با نتیجه مساوی متوقف شود، پرسپولیس با 57 امتیاز و 2 امتیاز بیشتر از استقلال 55 امتیازی می تواند در صدر جدول باقی بماند و اگر هم سپاهان بتواند ملوان را شکست دهد و 58 امتیازی شود، شاگردان یحیی گل محمدی در رده دوم جدول رده بندی قرار خواهند گرفت.

تیم ملوان در این فصل نتایج چندان خوبی را نگرفته است و تا پایان هفته بیست و ششم با 25 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی ایستاده است. با این نتایجی که این تیم در این فصل کسب کرده است؛ پیش بینی می شود که سپاهان بتواند این تیم را شکست دهد و سه امتیاز را بگیرد و صدر جدول را دوباره تصاحب کند.

زمان و تاریخ بازی

بازی سپاهان با ملوان راس ساعت 18:30 دقیقه روز دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا