بیوگرافی

بیوگرافی مه لقا مینوش زاد بازیگر + ناگفته ها و عکس

5/5 - (1 امتیاز)
بیوگرافی مه لقا مینوش زاد بازیگر + ناگفته ها و عکس

مه لقا مینوش زاد بازیگر جوان ایرانی است که در عرصه های تلویزیون و سینما فعالیت می‌ کند. او با بازی در نقش سیمین در فیلم آتابای به کارگردانی نیکی کریمی وارد عرصه سینما شده و با بازی در سریال نیکان به شهرت رسیده است. علاوه بر حضور در سینما و تلویزیون، مه لقا مینوش در تئاتر نیز فعالیت دارد و تجربه های بسیاری در اجرای نمایش های تئاتری داشته است. او در این حوزه موفقیت‌ های زیادی را به دست آورده است و توانسته است با استعداد و بازیگری عالی خود، تحسین بسیاری از منتقدان تئاتر را به دست آورد. در ادامه مطلب، بیوگرافی مه لقا مینوش زاد با ناگفته ها از زندگی شخصی و هنری به همراه عکس های جدید او را می توانیذ مشاهده نمایید.

بیوگرافی مه لقا مینوش زاد بازیگر + ناگفته ها و عکس

زندگینامه مه لقا مینوش زاد بازیگر

نام:مه لقا
نام خانوادگی:مینوش زاد
تاریخ تولد:23 اردیبهشت 1379
محل تولد:تهران
پیشه:بازیگر
تحصیلات:لیسانس بازیگری
وضعیت تاهل:مجرد
زندگینامه کامل مه لقا مینوش زاد

زندگینامه کامل مه لقا مینوش زاد

مه لقا مینوش زاد متولد 23 اردیبهشت 1379 در تهران، بازیگر است.

وی دانشجوی رشته بازیگری در مقطع لیسانس دانشگاه تهران مرکز و دانش آموخته هنرستان سوره می باشد.

پدرش شاعر بوده و چند سالی میشود که فوت کرده و خانواده اش در ابتدا مخالف بازیگری او بودند.

شروع فعالیت هنری

وی فعالیت هنری خود را از سال 1393 وقتی 14 ساله بود با تئاتر چشم هایمان به تاریکی عادت کرده اند که در حوزه هنزی اجرا شد روی صحنه رفت.

بصورت جدی با فیلم کوتاه در میان سال 93 جلوی دوربین رفت و در سال 95 وقتی 16 ساله بود با فیلم سینمایی آوا وارد پرده سینما شد. با سریال حکایتهای کمال در پاییز 98 بازی در تلویزیون را تجربه کرد.

خانم مینوش زاد در سال 98 با بازی در فیلم آتابای به خوبی دیده شد و به محبوبیت رسید.

اوقات فراغت

او می گوید در اوقات فراعت کتاب می خوانم یا وقتمو با دوستانم و خانواده می گذارنم؛ از 9 سالگی، ورزش را با اسکیت شروع کردم سپس کاراته و دفاع شخصی و … رفتم.

مه لقا مینوش زاد

دیگر فعالیت ها

فعالیت اصلی من حرفه بازیگری است، اما در کنار آن من دانشجوی بازیگری و تئاتر هستم و در آنجا هم فعایلتم را دنبال می کنم، دانشگاه می روم و در فعالیت های کلاسی شرکت می کنم.

دوست دارم هر چه زودتر دانشگاه را به سرانجام برسانم.

آرزو و هدف

آرزو و هدفم اینست که بتوانم در حرفه خودم موفق بشم و بتوانم با کارهای هنری در ذهن مردم بمانم، برای این هدف نیز تمام تلاشم را می کنم.

گریموری و کارگردانی

خانم مینوش زاد سال ها قبل دوره های گریموری و چهره پردازی را گذراند اما ترجیح داد فعالیت هنری خود را در عرصه بازیگری ادامه دهد، او یک تجریه کارگردانی در تئاتر هم دارد.

مه لقا مینوش زاد و همسرش

ازدواج

مه لقا مینوش زاد تاکنون ازدواج نکرده است.

وی در مصاحبه ای نظر خودش را در مورد ازدواج چنین بیان کرده است:

اگر بخواهیم راجع به مقوله ازدواج صحبت کنیم و اینکه فرق است بین ازدواج هنرمندان و مردم عادی، اصل قضیه که همان ازدواج است و فرقی ندارد، هر کس به دنبال فرد ایده الی است که سال ها بتواند با او زندگی کند، خوشحال و خوشبخت باشد و بتواند حال و هوای خوبی را تجربه کند، اما زندگی هنرمندان به واسطه اینکه بیشتر از طرف مردم و مخاطب و رسانه ها مورد توجه است، باعث اتفاق افتادن یکسری حواشی می شود، اما اصل قضیه برای تک تک آدم ها به یک شکل است و همه به دنبال اتفاق خوبی هستند در زندگی شان که با آدم مورد انتخابشان صورت بگیرد و بتوانند شرایط خوبی را تجربه کنند.

فیلم و سریال های مه لقا مینوش زاد

فیلم و سریال های مه لقا مینوش زاد

فیلم و سریال های مه لقا مینوش زاد به شرح زیر است:

  • سریال حکایت های کمال
  • سریال نیکان
  • فیلم آوا
  • فیلم آتابای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا