اخبار

زمان پخش سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری + پوستر جدید

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان پخش سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری + پوستر جدید

زمان پخش سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی مشخص شد.«هیولا» از 17 آذر کلید خورده و برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شده است که بازیگرانی چون: فرهاد اصلانی، شیلا خداداد، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، محمد بحرانی، سیما تیرانداز،  میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری و محسن قاضی مرادی در آن ایفای نقش می‌کنند.

زمان پخش سریال هیولا

«هیولا»، سریال تازه مهران مدیری از ۹ اردیبهشت، دوشنبه هر هفته، در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.به همین مناسبت، نخستین پوستر این سریال هم منتشر شد که عکسی سه نفری از پیمان قاسمخانی، مهران مدیری و فرهاد اصلانی روی آن دیده می‌شود.

نویسندگی سریال هیولا را امیر برادران برعهده داشته، و به سرمایه گذاری اول مارکت انجام شده است. مهران مدیری این سریال را کارگردانی و هم یکی از بازیگران سریال است.

پوستر جدید سریال هیولا

پیمان قانع : یکی از اتفاقات خوب همکاری دوباره مهران مدیری و پیمان‌ قاسم‌خانی است که به یک سریال 15 قسمتی تبدیل شده و بازیگران ستاره‌ای جلوی دوربین «هیولا» قرار گرفته‌اند.

سریال «هیولا» داستان مردی را محور قرار داده است که به همراه همسرش زندگی سالمی پیش گرفته. آشنایی آن ها با یک مرد اما مسیر زندگی شان را تغییر می دهد و باعث می شود به سمت کارهای خلاف کشیده شوند. این خط کلی قصه است که در دل آن خرده داستان های زیادی قرار دارد و بر اساس آن موقعیت های خنده داری شکل می گیرد. این را هم داشته باشید که این سریال کنایه هایی به سیاست می زند؛ چیزی شبیه رویه مدیری در «دورهمی»کنایه هایی سیاسی خواهد داشت.

زمان پخش سریال هیولا مشخص شد

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

زمان پخش و خلاصه داستان سریال دلدار 

بازیگران سریال از یادها رفته

بازیگران سریال دلدار

بازیگران سریال برادر جان

تیزر سریال روزهای بی قراری

تیزر سریال شرایط خاص

بازیگران سریال روزهای بی قراری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا