فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال برادر جان + نقش و مصاحبه بازیگران

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

اسامی بازیگران سریال برادر جان + نقش و مصاحبه بازیگران

اسامی بازیگران سریال برادر جان را مرور می کنیم.برادر جان  مجموعه‌ای به كارگردانی محمدرضا آهنج و به قلم سعید نعمت‌ا… كه بازیگران قابل‌توجهی چون علی نصیریان، حسام منظور، كامران تفتی و مارال فرجاد آن را همراهی می‌كنند. برادرجان راوی یك داستان اجتماعی و خانوادگی است و در بطن خود به مفاهیمی چون روزی حلال و نقش لقمه حرام در زندگی‌ها اشاره می‌كند.

سریال برادر جان در ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

بازیگران سریال برادر جان

اسامی بازیگران سریال برادر جان

اسامی بازیگران سریال و نقش هایشان در سریال برادر جان عبارتند از :

  •  علی نصیریان – بازیگر نقش كریم بوستان
  • حسام منظور  – بازیگر نقش چاوش
  • كامران تفتی – بازیگر نقش حنیف
  • حسن پورشیرازی – بازیگر نقش توكل
  • آفرین عبیسی – بازیگر نقش الفت زن كریم
  • لعیا زنگنه بازیگر – نقش حلیمه
  • سعید چنگیزیان – بازیگر نقش ستار
  • سجاد افشاریان – بازیگر نقش آراز
  • نسیم ادبی بازیگر – نقش عاطفه
  • ندا جبرائیلی – بازیگر نقش لیلا
  • شیوا ابراهیمی – بازیگر نقش منیژه
  • محبوبه صادقی – بازیگر نقش سارا
  • جلیل فرجاد – بازیگر نقش آقای شیروانی
  • مارال فرجاد – بازیگر نقش مهتاب

[irp posts=”3713″ name=”بازیگران سریال برادرجان + بیوگرافی عکس بازیگران سریال برادر جان”]

مصاحبه با حسام منظور بازیگر نقش چاوش در سریال برادر جان

مصاحبه با حسام منظور بازیگر نقش چاوش در سریال برادر جان

حسام منظور با اشاره به تفاوت‌های بازیگری‌اش از شازده ارسلان بانوی عمارت تا چاوش برادرجان و دلیل قبول ایفای این نقش می‌گوید: واقعیت این است كه من بعد از بازی‌ام در مجموعه بانوی عمارت، هم در سینما و هم تلویزیون پیشنهادهایی داشتم، ولی با توجه به سنگین بودن آن پروژه دلم می‌خواست مدتی به سراغ هیچ كاری نرفته و استراحت كنم. با این حال وقتی برادرجان به من پیشنهاد شد، متن آن را بسیار خوب دیدم و قبولش كردم.

این بازیگر همچنین معتقد به پرمخاطب شدن برادرجان از نگاه مردم است و تاكید می‌كند: این مجموعه متن بسیار جذابی دارد و قصه پركششی را روایت می‌كند. تیم بازیگری‌اش هم خوب است و من فكر می‌كنم كه در مجموع همه عوامل جذابیت را دارد. امیدوارم كه مردم از تماشای آن لذت ببرند.

او می‌افزاید: در خصوص ویژگی‌های شخصیت چاوش نمی‌توانم چیزی بگویم، چون قصه لو می‌رود. فقط باید در همین حد توضیح دهم كه او شخصیت اصلی قصه است و اتفاقات مختلف مجموعه حول محور او رخ می‌دهد. چاوش به لحاظ دراماتیك هم چالش‌هایی دارد، اما بازی كردن در چنین نقش‌هایی همیشه برایم جذاب بوده است و دوست دارم ابعاد مختلف نقش‌ها را كشف كنم.

حسام منظور و مارال فرجاد

منظور البته چندان موافق مناسبتی عنوان شدن مجموعه برادرجان نیست و این‌طور توضیح می‌دهد: من این‌كه ماه رمضان باعث بیشتر دیده شدن مجموعه می‌شود را نمی‌پسندم و كلماتی چون مناسبتی و سفارشی و … را دوست ندارم. برادرجان یك اثر مستقل است كه توفیق یافته در ماه مبارك رمضان پخش شود. البته برادرجان قصه‌ای اخلاق‌مدار دارد و رعایت حق و حقوق انسانی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

او ادامه می‌دهد: این قصه، قصه امروز جامعه ماست. جامعه ما به خاطر مشکلاتی كه در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی داشته، نیاز دارد كارهایی ارائه شود كه مردم را به هم نزدیك كند و به آنها بگوید یكدیگر را بیشتر دوست داشته باشند. ضمن این‌كه جنبه اخلاقی‌اش هم مهم است.

گفتگو با کامران تفتی بازیگر نقش حنیف

 گفتگو با کامران تفتی بازیگر نقش حنیف

همیشه وقتی خبر ساخت مجموعه‌ای تازه به قلم سعید نعمت‌ا… را می‌شنویم، یكی از اولین گزینه‌هایی كه برای بازی در آن به ذهنمان می‌آید، كامران تفتی است. شكی نیست كه تفتی جنس بازی متفاوتی از بازیگران دیگر دارد و از صدای خش‌دار و بم او گرفته تا لحن بیان و نوع گویش كلمات و حتی حركات و زبان بدنش مخصوص به خود اوست.

تفتی در برادرجان هم باز نقشی متفاوت را ایفا می‌كند. در وهله اول آنچه از او می‌بینیم، چهره‌پردازی اوست كه ظاهری قدری سیه‌چرده با چشمانی سیاه و گودافتاده به او داده است. نوع لباس پوشیدنش هم در هماهنگی با چهره‌اش نشسته و تقریبا می‌توان شمایلی از شخصیتی را كه قرار است در برادرجان ایفا كند دریافت. این شخصیت حنیف نام دارد؛ رفیق صمیمی چاوش (حسام منظور) كه تاثیر پررنگی در زندگی كاری و حتی خانوادگی او دارد.

ویژگی های نقش و چگونگی ایفای نقش

تفتی در گفت‌وگو  با اشاره به ویژگی‌های این نقش و چگونگی ایفای آن می‌گوید: به نظر من سعید نعمت‌ا… مهندسی عجیب و قابل توجهی در چینش شخصیت‌های فیلمنامه‌اش دارد. او مضاف بر این‌كه قصه‌اش را درست جلو می‌برد، شخصیت‌هایش را هم متفاوت نقاشی می‌كند. برای مثال شما همیشه در كارهای او به دنبال قهرمان و رل یك می‌گردید.

قهرمان وجود دارد، اما افرادی كه در كنار آن قهرمان ترسیم می‌شوند هم آدم‌های بزرگی‌اند و هم‌قد همان قهرمان‌ها هستند. ضمن این‌ كه ضد قهرمان‌هایش هم چندان منفور نیستند؛ چرا كه او یك واقعی‌نویس است، به شخصیت‌هایش عمق می‌بخشد و این عامل به بازیگر هم به شدت كمك می‌كند.

وقتی با شخصیت‌هایی كه سعید نعمت‌ا… نوشته طرف می‌شوی، انگار 70 درصد راه را از پیش رفته‌ای و باید آن 30 درصد باقی را با كمك كارگردان به تصویر بكشی. به همین دلیل این كار به لحاظ متن سخت نیست؛ سختی‌اش تكنیكی است كه باید برای عینی كردن نقش به كار ببری.

بازیگر نقش حنیف، جنس داستان برادرجان را واقعیتی چون اجتماع اطراف دانسته و تاكید می‌كند: من در این مجموعه از كار با تك‌تك افراد رضایت دارم. مفتخرم كه نفس دارم و می‌توانم با علی نصیریان كه یكی از بهترین بازی‌هایش را در این مجموعه می‌كند، همبازی شوم. جنس روایت كلاسیكی كه این اثر دارد در كنار قاب‌بندی جمال شمس و كارگردانی محمدرضا آهنج باعث شده به ضرس قاطع بگویم كه برادرجان یكی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های سال 98 تلویزیون خواهد بود.

او می‌افزاید: لحن و گفتار ما شاید با اجتماع متفاوت باشد، اما ماهیت آن متفاوت نیست و كاملا هم‌سو با شرایط حال حاضر و افرادی است كه در اطرافمان می‌بینیم. شرایط اقتصادی و پول همیشه در روابط آدم‌ها تاثیرگذار بوده و در داستان ما هم به همین‌گونه است.

مارال فرجاد بازیگر نقش مهتاب در سریال برادر جان

مارال فرجاد بازیگر نقش مهتاب در سریال برادر جان

مارال فرجاد را در قاب تصویر تلویزیون، آخرین بار در رمضان سال گذشته و با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «رهایم نكن» به كارگردانی محمدمهدی عسگرپور دیدیم. مجموعه‌ای كه در آن فرجاد بعد از مدتی دوری از عالم تلویزیون، نقشی متفاوت با نام شهره را ایفا كرد. شهره دختری متعلق به طبقه متوسط رو به پایین اجتماع بود كه آرزوهای بزرگی داشت و جاه‌طلبی مشخصه اصلی شخصیتش بود.

حالا فرجاد در این مجموعه تلویزیونی ایفاگر نقش مهتاب است؛ همسر چاوش كه گویی با او به اختلاف نظرهایی هم خورده و زندگی زناشویی‌شان به بحران كشیده شده است. فرجاد در گفت‌وگو با جام‌جم می‌گوید: مهتاب گرچه همسر چاوش است، اما خودش شخصیتی مستقل دارد. این زن و شوهر ابتدا زندگی‌شان را با عشق شروع می‌كنند، اما بعد بروز اتفاقاتی باعث اختلاف میانشان شده و رابطه این زوج را شكرآب می‌كند.

این بازیگر دلیل حضور در این پروژه تلویزیونی را تفاوت آن با نقش قبلی‌اش دانسته و توضیح می‌دهد: شهره در مجموعه رهایم نكن دختری بود كه هدف مشخصی داشت و در این راستا سر راه مرد متمولی قرار گرفته و به دنبال پول گرفتن از او بود تا به هدف‌هایش برسد. اما مهتاب یك زندگی خانوادگی دارد و تلاش می‌كند زندگی خودش و همسرش را نجات دهد.

او می‌افزاید: من معمولا در تئاتر بیشتر فعالیت می‌كنم، چرا كه در تئاتر حالم بهتر است. در این بین وقتی نقش خوبی در تلویزیون به من پیشنهاد شود به حضور ترغیب می‌شوم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای مجموعه و نقشم رخ دهد. حس می‌كنم این مجموعه مطمئنا موفق خواهد شد، چرا كه همه عوامل جلب مخاطبان را دارد.

حسام منظور و مارال فرجاد بازیگران سریال برادر جان

اسامی بازیگران سریال برادر جان

منبع: جام جم

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

زمان پخش سریال هیولا

زمان پخش و خلاصه داستان سریال دلدار 

بازیگران سریال از یادها رفته

بازیگران سریال دلدار

بازیگران سریال برادر جان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا