اخبار

تیزر سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری منتشر شد

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

تیزر سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری منتشر شد

تیزر سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی با نزدیک شدن پخش اولین قسمت سریال هیولا و با بازی بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش منتشر شد.

تیزر سریال هیولا

با نزدیک شدن به پخش قسمت اول سریال ، تیزر سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری منتشر شد.

 سریال جدید مهران مدیری با نام «هیولا» ویژه شبکه نمایش خانگی در 15 قسمت به تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی، از ۹ اردیبهشت ماه روز‌های دوشنبه به صورت هفتگی توزیع می شود.

مهران مدیری این بار ترکیب اصلی بازیگران خود را به هم زده است و به ترکیبی جدید دست یافته. یکی از انتقادهایی که به مدیری می شد سپردن نقش اصلی به سیامک انصاری بود. او این بار فرهاد اصلانی را جایگزین کرده که انتخاب هوشمندانه ای است. نقش های اصلی یعنی همان زن و شوهر که به سمت کارهای خلاف کشیده می‌شوند بر عهده فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی است. نقش مرد شیاد را هم خود مهران مدیری بازی می کند.

فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت الله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زی نوری، محسن قاضی مرادی بازیگران سریال هیولا هستند.

«هیولا» داستان مردی را محور قرار داده است که به همراه همسرش زندگی سالمی پیش گرفته. آشنایی آن ها با یک مرد اما مسیر زندگی شان را تغییر می دهد و باعث می شود به سمت کارهای خلاف کشیده شوند. این خط کلی قصه است که در دل آن خرده داستان های زیادی قرار دارد و بر اساس آن موقعیت های خنده داری شکل می گیرد. این را هم داشته باشید که «هیولا» کنایه هایی به سیاست می زند؛ چیزی شبیه رویه مدیری در «دورهمی».

سایر عوامل سریال هیولا :  کارگردان : مهران مدیری ، تهیه کنندگان : سید مصطفی احمدی ، نویسنده : پیمان قاسم خانی سرمایه گذار : اول مارکت

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

بازیگران سریال از یادها رفته

بازیگران سریال شرایط خاص

زمان پخش سریال هیولا

زمان پخش و خلاصه داستان سریال دلدار 

بازیگران سریال دلدار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا