اخبار

تیزر سریال دلدار + ساعت پخش سریال دلدار

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

تیزر سریال دلدار + ساعت پخش سریال دلدار

تیزر سریال دلدار به کارگردانی و تهیه کنندگی برادران محمودی ، که قرار است در ماه مبارک رمضان 98 از شبکه دو سیما پخش شود منتشر شد.

تیزر سریال دلدار

 تیزر سریال عاشقانه «دلدار» کاری از برادران محمودی که این روزها مراحل آخر فیلمبرداری را سپری می‌کند، منتشر شد.

ساخت تیزر «دلدار» برعهده محمد واحد بوده و قرار است ماه مبارک رمضان از شبکه ۲ سیما پخش شود.

«دلدار» در ماه رمضان هر شب ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه پخش خواهد شد.

تکرار این سریال نیز ساعت‌های ۱۱:۳۰، ۱۶:۲۰ و ۴۵ دقیقه بامداد خواهد بود.

محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، حسام محمودی، سوگل خلیق، نیما رییسی، مهران نائل، پیمان مقدمی، سجاد دیرمینا، شادی مختاری، خیام وقارکاشانی، صحرا اسداللهی، وحید آقاپور، موناکرمی، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، علی اوسیوند، رویا جاویدنیا، کمند امیرسلیمانی، پریوش نظریه، همایون ارشادی و علیرضا آرا در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

نوید محمودی کارگردان سریال  می گوید:در این مجموعه ما روایتگر قصه زندگی یك دانشجوی نخبه به نام آرش هستیم كه بعد از بیماری مادرش و به خاطر تامین كردن هزینه درمان، درس و دانشگاه را رها می‌كند. او بعد از مدتی تصمیم می‌گیرد اپلیكیشنی كه در دانشگاه طراحی كرده بود را راه‌اندازی كند، اما در این مسیر نیاز به سرمایه دارد.

از سوی دیگر در مسیر زندگی با دختری رو‌به‌رو می‌شود كه زمانی در دانشگاه عاشقانه او را دوست می‌داشت، اما هرگز ابراز نكرده بود و این عشق هم دوطرفه بوده، زیرا دختر این عشق را نسبت به او دارد، ولی هیچ‌وقت بر زبان نیاورده بود. همین عشق قدیمی كه هرگز بر زبان نیامده بود، به اتفاقات و قصه‌های جذاب منجر می‌شود.

عوامل این سریال  دلدار عبارتند از نویسندگان: آزیتا ایرایی، مهدی حمزه، بر اساس طرحی از نوید محمودی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تدوین: نیما جعفری جوزانی، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی، مدیر تولید: علیرضا باقربیگی، منشی صحنه: مرجان تاجیک، عکاس: نوشین جعفری، مدیر تدارکات: رضا دهقان، طراح لباس: شبنم اصغری، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک.

مهر/

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

تیزر سریال هیولا

بازیگران سریال از یادها رفته

بازیگران سریال شرایط خاص

زمان پخش سریال هیولا

زمان پخش و خلاصه داستان سریال دلدار 

بازیگران سریال دلدار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا