اخبار

تیزر سریال از یادها رفته منتشر شد + تصاویر جدید

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

تیزر سریال از یادها رفته منتشر شد + تصاویر جدید

تیزر سریال از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان، منتشر شد.”از یادها رفته”  یک ملودرام تاریخی است که برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما تولید می شود.

تیزر سریال از یادها رفته

همزمان با آماده سازی مجموعه تلویزیونی از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان، تیزر رسمی سریال رونمایی شد.

سریال از یادها رفته  از روز دوشنبه در شبهای ماه مبارک رمضان بعد از افطار و حدود ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و این روزها گروه سازنده در تلاش برای انجام آخرین مراحل  فنی و آماده سازی سریال هستند.

 از یادها رفته  مجموعه تاریخی است  و روایتی از زندگی دختری در دهه بیست هجری شمسی است که پس از بازگشت به وطن به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران می‌شود و با کشف حقیقت، سنت‌ها و رفتارها به آرامش دست می‌یابد.

آنونس سریال از یادها رفته

حسین یاری، بیتا فرهی، هلیا امامی، کامران تفتی، حبیب دهقان‌نسب، علیرام نورایی، رضا یزدانی، میترا حجار، سیما تیرانداز، لیلا بلوکات، مهدی فقیه، رسول نجفیان، یوسف مرادیان، پوریا پورسرخ، سیدمهرداد ضیایی، مهدی سلوکی، ارسلان قاسمی، حسین پاکدل  بازیگران سریال از یادها رفته را تشکیل می دهند.

سریال از یادها رفته

سایر عوامل  سریال از یادها رفته عبارتند از:

کارگردان :بهرام بهرامیان،نویسندگان:حامد افضلی،رویاخسرو نجدی،مدیر هنری :آیدین ظریف، مدیر تصویربرداری :ایرج عاشوری،طراح گریم: مهین نویدی،تدوین:شوکا زندباف،صدابردار:محمد علی درگاهی،برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: فرزاد رحمانی،مدیران تولید: سید دانیال کاشانچی،مهدی تحویلیان،مدیر تدارکات:مرتضی پیر هادی،طراح لباس : غزل آلوسی، عکاس:پریدخت اصباح،متین تحویلیان،کارگردان پشت صحنه:هوشنگ فلاح رضایی، مشاور امور رسانه ای : علی زادمهر، تهیه‌کننده: اکبر تحویلیان.

تصاویر جدید از سریال از یادها رفته

تیزر سریال رمضانی شبکه یک از یادها رفته

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

تیزر سریال هیولا

تیزر سریال دلدار

تیزر سریال برادر جان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا