اخبار

زمان ساعت پخش تکرار سریال از یادها رفته + تیزر جدید

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان ساعت پخش تکرار سریال از یادها رفته

زمان ساعت پخش تکرار سریال از یادها رفته شبکه یک سیما به کارگردانی بهرام بهرامیان را در این پست برای دوستداران سریال های تلویزیونی آوردیم.”از یادها رفته” یک ملودرام تاریخی است که در شبهای ماه مبارک رمضان پخش می شود.

زمان ساعت پخش تکرار سریال از یادها رفته

سریال از یادها رفته از روز دوشنبه 16 اردیبهشت هر شب ساعت 22:10 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

تکرار سریال نیز   ساعات 00:50 بامداد، 10:۱0 صبح و 15:10 بعدازظهر ، روز بعد است .

سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان اثری تاریخی متعلق به دهه ۲۰ محسوب می‌شود که حامد افضلی و رؤیا خسرونجد نویسندگی آن را بر عهده داشته‌اند و عباس نعمتی به عنوان سرپرست نویسندگان، این دو را در نگارش متن همراهی کرده است.

مجموعه تلویزیونی “از یادها رفته” به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت ساخته می‌شود ولی برای ماه رمضان 25 قسمت آن پخش خواهد شد . داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد.

زمان پخش سریال از یادها رفته

در این مجموعه که از شبکه یک پخش خواهد شد بازیگرانی چون حسین پاکدل، رضا یزدانی، میترا حجار، حسین یاری، سیما تیرانداز، رسول نجفیان، مائده طهماسبی، بیتا فرهی، علیرام نورایی، مرتضی علی آبادی و… به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل سریال از یادها رفته عبارتند از:کارگردان :بهرام بهرامیان،نویسندگان:حامد افضلی،رویاخسرو نجدی،مدیر هنری :آیدین ظریف، مدیر تصویربرداری :ایرج عاشوری،طراح گریم: مهین نویدی،تدوین:شوکا زندباف،صدابردار:محمد علی درگاهی،برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: فرزاد رحمانی،مدیران تولید: سید دانیال کاشانچی،مهدی تحویلیان،مدیر تدارکات:مرتضی پیر هادی،طراح لباس : غزل آلوسی، عکاس:پریدخت اصباح،متین تحویلیان،کارگردان پشت صحنه:هوشنگ فلاح رضایی، مشاور امور رسانه ای : علی زادمهر، تهیه‌کننده: اکبر تحویلیان.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

نوشته های مشابه

پیشنهادها:

بازیگران سریال آچمز

بازیگران سریال دنیای گمشده

بازیگران سریال گاندو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا