اخبار

زمان ساعت تکرار پخش سریال دلدار + تیزر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان ساعت تکرار پخش سریال دلدار + تیزر

زمان ساعت تکرار پخش سریال دلدار  برادران محمودی را در این پست برای دوستداران سریال های تلویزیونی آوردیم.«دلدار» ملودرامی است اجتماعی که در بستر عواطف و اتفاقات اجتماعی که جوانان درگیر آن هستند از قبیل ازدواج، شغل و انتخاب‌های متعدد اتفاق می‌افتد.

زمان ساعت تکرار پخش سریال دلدار

سریال دلدار از روز دوشنبه 16 اردیبهشت هر شب ساعت 21:35 از شبکه دو پخش می شود.

تکرار سریال نیز روز بعد ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد، ۱۱:۳۰ و ۱۶:۲۰ خواهد بود.

دلدار کاری است از برادران محمودی که در 30 قسمت در شبهای ماه رمضان  روی آنتن  شبکه دو سیما میرود.

«دلدار» ملودرامی است اجتماعی که در بستر عواطف و اتفاقات اجتماعی که جوانان درگیر آن هستند از قبیل ازدواج، شغل و انتخاب‌های متعدد اتفاق می‌افتد. خط اصلی داستان درباره آرش جوان نخبه دانشگاهی است که به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها کرده و بعد از چند ماه و بر اثر اتفاقی، همکلاسی دوران دانشگاهش یعنی رونا را می‌بیند و به موازات آن یک داستان عاشقانه دیگر نیز در سریال روایت می شود. در خلاصه داستان این سریال آمده: «دیریست که دلدار پیامی نفرستاد… .»

ساعت پخش تکرار سریال دلدار

محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، حسام محمودی، سوگل خلیق، نیما رییسی، مهران نائل، پیمان مقدمی، سجاد دیرمینا با معرفی شادی مختاری و خیام وقار کاشانی، صحرا اسدالهی، وحید اقاپور، مونا کرمی با هنرمندی: بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، علی اوسیوند، رویا جاویدنیا و کمند امیرسلیمانی و با حضور پریوش نظریه، همایون ارشادی و علیرضا آرا بازیگران سریال را تشکیل می دهند.

زمان پخش سریال دلدار

عوامل اصلی  سریال دلدار عبارتند از: مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تصویربردار: مهدی رضایی، صدابردار: سعید بجنوردی، صداگذار: حسین قورچیان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سیاوش رمضان لو، طراح صحنه: جواد فاضلی، طراح لباس: شبنم اصغری، طراح گریم: محمدرضا قومی، آهنگساز: ابوالفضل فراز، منشی صحنه مرجان تاجیک، مدیرتولید: علیرضا باقربیگی، عکاس: نوشین جعفری و مدیر تدارکات: رضا دهقان.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

بازیگران سریال آچمز

بازیگران سریال دنیای گمشده

بازیگران سریال گاندو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا