اخبار

دستگیری 2 نفر از ربایندگان باران شیخی در عملیات پلیس

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

دستگیری 2 نفر از ربایندگان باران شیخی در عملیات پلیس

دستگیری 2 نفر از ربایندگان باران شیخی در عملیات پلیس

فرمانده انتظامی استان از سلامت دختر بچه ۸ ساله ربوده شده و چندین تماس تلفنی او با خانواده اش خبر داد و گفت: تاکنون ۲ نفر از ربایندگان در عملیات‌های پلیس دستگیر شده اند.

دستگیری 2 نفر از ربایندگان باران شیخی در عملیات پلیس

خبرگزاری میزان نوشت: سردار “کیومرث عزیزی”در بیان آخرین جزئیات تمهیدات و اقدامات پلیسی در این پرونده گفت: در ساعت ۱۳:۴۵ بیست و چهارم فرورین ماه سال جاری در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ استان مبنی بر گم شدن دختر بچه‌ای ۸ ساله به نام باران شیخی در شهر مهاجران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان بررسی تخصصی موضوع از سوی کارآگاهان زبده پلیس استان در این خصوص گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد باران در ساعت ۷:۴۰ دقیقه صبح برای رفتن به مدرسه از منزل خارج شده و در مدرسه حضور نیافته که خانواده او حدود ۶ الی ۷ ساعت پس از مفقود شدن کودک، موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهند.

سردار”عزیزی” تصریح کرد: در ابتدا با توجه به اینکه گمان به مفقود شدن دختر بچه ۸ ساله می‌رفت در حدود ۳۰ ساعت اقداماتی گسترده در خصوص پیدا کردن کودک انجام شد که در مراحل تحقیقات تخصصی صورت گرفته مشخص شد باران توسط افرادی ربوده و به استان سیستان و بلوچستان منتقل شده است.

اعزام ۲ تیم از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان به سیستان و بلوچستان

وی در ادامه با اشاره به اعزام ۲ تیم از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان به سیستان و بلوچستان برای پیگیری این پرونده خاطر نشان کرد: در این مدت پلیس استان با اقدامات تخصصی، استفاده از ظرفیت بزرگان و ریش سفیدان محلی و هدایت خانواده باران در حال پیگیری این پرونده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۲ نفر از آدم ربایانی که اقدام به ربودن این دختر بچه از شهر مهاجران کرده بودند، خبر داد و گفت: مجموعه انتظامی استان، شورای تامین و دستگاه قضا همه با هم در تلاشیم که موضوع به نحو احسن با برگرداندن هرچه سریعتر باران در صحت و سلامت کامل صورت پذیرد.

وی با تاکید بر پیگیری مستمر پلیس برای بازگرداندن دختر ربوده شده، به وضعیت سلامت او نیز اشاره داشت و گفت: باران در سلامت به سر می‌برد و از زمان ربوده شدن ۳ بار با خانواده خود تماس گرفته است.

وی در خصوص طولانی شدن روند این پرونده اظهار داشت: افرادی که دختر بچه ۸ ساله را ربوده اند دچار ناهنجاری‌های اجتماعی بوده و قانون گریز هستند و دسترسی به آن‌ها از راه‌های قانونی سخت می‌باشد و شهروندان مطمئن باشند پلیس در تلاش برای برگرداندن باران در صحت و سلامت کامل و در کمترین زمان نزد خانواده اش است.

انتهای پیام/

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: اخاذی سیاه با فیلم 3 دقیقه‌ای توسط مرد شیشه ای و همسرش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا