اخبار

موزیک ویدئو سالار عقیلی برای سریال برادر جان منتشر شد

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

موزیک ویدئو سالار عقیلی برای سریال برادر جان منتشر شد

موزیک ویدئو سالار عقیلی برای سریال برادر جان منتشر شد. «برادر جان» راوی یک داستان اجتماعی و خانوادگی است که در شبهای ماه مبارک رمضان از شبکه سه پخش می شود.

موزیک ویدئو سالار عقیلی برای سریال برادر جان

در آستانه پخش سریال برادر جان  از موزیک  ویدئو سریال، به خوانندگی سالار عقیلی و به آهنگسازی فرید سعادتمند رونمایی شد.

“برادر جان” محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما ملودرامی اجتماعی مذهبی است که برای پخش از شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان سال ۹۸ تهیه و تولید شده است.

برادرجان راوی یك داستان اجتماعی و خانوادگی است و در بطن خود به مفاهیمی چون روزی حلال و نقش لقمه حرام در زندگی‌ها اشاره می‌كند.

در خلاصه داستانی كه عوامل سازنده برادرجان در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند، آمده است:‌ «برادرجان داستان برادری، برابری و جان‌فشانی سه برادر است كه زبانزد شده و خدا و خلق از آنها در آسایش هستند. تا این‌ كه به ناگه حادثه‌ای واقع می‌شود كه نامش حق‌الناس است…»

علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد از جمله بازیگران سریال «برادرجان» هستند.

 سایر عوامل این پروژه عبارتند از: مدیر تصویر برداری: جمال شمس، صدابردار : محمد شیوندی، طراح گریم: کامران خلج، طراح صحنه و لباس: پیام سوری، مدیربرنامه ریزی: حسین دیردار، دستیار اول کارگردان: داوود بابایی، مدیرتولید: آرش خیری،  مشاور رسانه: ملیکا راد، عکاس: مهدی حیدری و مجری طرح موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید : موزیک ویدئو جدید محسن چاوشی برای سریال دلدار منتشر شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا