اخبار

رونمایی از آنونس جدید سریال دلدار کاری از برادران محمودی

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

رونمایی از آنونس جدید سریال دلدار کاری از برادران محمودی

جدیدترین آنونس سریال دلدار ساخته برادران محمودی برای پخش از شبکه دو سیما رونمایی شد. «دلدار» یک ملودارام عاشقانه است که ماه رمضان از شبکه دو پخش خواهد شد.

رونمایی از آنونس جدید سریال دلدار کاری از برادران محمودی

سریال «دلدار» ساخته برادران محمودی از امشب ساعت ۲۱:۳۰ همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و جدیدترین آنونس این سریال که توسط محمد واحد ساخته شده است، رونمایی شد.

عاشقانه برادران محمودی روایت زندگی جوانان امروز است و در خلاصه داستانش آمده: دیریست که دلدار پیامی نفرستاد.

نوید محمودی :در این مجموعه ما روایتگر قصه زندگی یك دانشجوی نخبه به نام آرش هستیم كه بعد از بیماری مادرش و به خاطر تامین كردن هزینه درمان، درس و دانشگاه را رها می‌كند. او بعد از مدتی تصمیم می‌گیرد اپلیكیشنی كه در دانشگاه طراحی كرده بود را راه‌اندازی كند، اما در این مسیر نیاز به سرمایه دارد.

از سوی دیگر در مسیر زندگی با دختری رو‌به‌رو می‌شود كه زمانی در دانشگاه عاشقانه او را دوست می‌داشت، اما هرگز ابراز نكرده بود و این عشق هم دوطرفه بوده، زیرا دختر این عشق را نسبت به او دارد، ولی هیچ‌وقت بر زبان نیاورده بود. همین عشق قدیمی كه هرگز بر زبان نیامده بود، به اتفاقات و قصه‌های جذاب منجر می‌شود.

محمدرضا غفاری، سوگل خلیق، الناز حبیبی، حسام محمودی، نیما رئیسی، مهران نائل، پیمان مقدمی، سجاد دیرمینا ، شادی مختاری و خیام وقار کاشانی، صحرا اسدالهی، وحید آقاپور، مونا کرمی با هنرمندی: بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، علی اوسیوند، رویا جاویدنیا و کمند امیرسلیمانی و با حضور پریوش نظریه، همایون ارشادی، علیرضا آرا، در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

برخی از عوامل سریال عبارتند از: نویسندگان: آزیتا ایرایی، مهدی حمزه بر اساس طرحی از برادران محمودی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تصویربردار: مهدی رضایی، تدوین: نیما جعفری جوزانی، مدیر تولید: علیرضا باقربیگی.

سریال «دلدار» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: تیزر سریال برادر جان منتشر شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا