اخبار

سریال ستایش۳ چه زمانی پخش می شود؟

1/5 - (1 امتیاز)

سریال ستایش۳ چه زمانی پخش می شود؟

سریال ستایش۳ چه زمانی پخش می شود؟ ساخت مجموعه‌ «ستایش» اسفند ۹۷ به اتمام رسید و این روزها صداگذاری و آهنگسازی آن توسط مهرشاد ملکوتی و ستار اورکی در حال انجام است.

سریال ستایش ستایش۳ چه زمانی پخش می شود؟

ایسنا نوشت: ساخت مجموعه «ستایش» اسفند ۹۷ به اتمام رسید و این روزها صداگذاری و آهنگسازی آن توسط مهرشاد ملکوتی و ستار اورکی در حال انجام است.

مجموعه «ستایش» پس از تولید فصل اول و دوم به فصل سوم هم رسید و جزو سریال‌های ۱۱۰ قسمتی تلویزیون محسوب می‌شود.

هرچند غم و تلخی‌های این سریال در دو فصل گذشته زبان‌ زد خاص و عام بود، اما به گفته‌ سازندگان این مجموعه ستایش در فصل سوم دیگر آن بار غصه‌ها را ندارد، غم دارد، شادی دارد و فضای آن به تلخی فصل یک نیست.

تدوین این مجموعه که ۴۰ قسمتی است، به کارگردانی سعید سلطانی به پایان رسیده و یکی از گزینه‌های پخش تابستانی در شبکه سه سیما مطرح می‌شود.

بازیگران ستایش 3

فصل سوم سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب در بندرعباس به پایان رسید و تهران و شمال از دیگر لوکیشن‌های این سریال بودند.

خلاصه داستان ستایش 

شروع داستان ستایش، سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ است و ادامه آن به سال‌های اخیر می‌رسد. این فصل ستایش با دو فصل قبلی آن متفاوت و دارای ساختاری جدید است.

این فصل از مجموعه افزون بر روایت داستان شخصیت‌های فصل اول و دوم به بازگویی روابط میان آن‌ها می‌پردازد.

فصل سوم ستایش مجموعه‌ای است که مطابق با زمانه خود پیش رفته و در عین حال برای خانواده ارزش و اهمیت قائل است. فصل ۱ و ۲ «ستایش» در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد و فصل سوم آخرین فصل سریال است.

زمان پخش ستایش 3

داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، فرهاد جم، مهدی میامی، فریبا نادری، بهزاد خداویسی، محمدرضا داوود نژاد، مریم خدا رحمی، مهتاج نجومی، امید علیمردانی، شهروز ابراهیمی و شهرام پوراسد از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

فصل ۱ و ۲ مجموعه تلویزیونی «ستایش»، در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

زمان ساعت پخش تکرار سریال بانوی عمارت از شبکه تماشا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا