اخبار

دانلود رایگان آلبوم مناجات محمد معتمدی به مناسبت ماه رمضان

5/5 - (1 امتیاز)

محمد معتمدی به مناسبت ماه‌ مبارک رمضان آلبوم مناجات را برای دانلود رایگان روی سایتش قرار داد.محمد معتمدی، خواننده موسیقی ایرانی كه تاكنون آلبوم و تك آهنگ‌های متعددی را منتشر كرده، خرداد سال گذشته و در روزهای پایانی ماه مبارك رمضان آلبوم «مناجات» را منتشر كرد؛ آلبومی كه فضای آن با حس و حال ماه رمضان و عبادات این ماه همخوانی خاصی داشت و توانست با اقبال نسبتا خوبی مواجه شود.

معتمدی اخیرا در ویدئویی كه روی صفحه اینستاگرامش منتشر كرد، درباره این آلبوم توضیحات كوتاهی ارائه كرد و گفت علاقه‌مندان می‌توانند «مناجات» را به‌طور رایگان از سایت شخصی‌اش دانلود كنند. البته این را هم گفت كه اگر كسی دوست دارد نسخه فیزیكی آلبوم را داشته باشد، می‌تواند آن را از شهركتاب‌ ها تهیه كند.

آلبوم مناجات محمد معتمدی

آلبوم مناجات محمد معتمدی

 آلبوم مناجات محمد معتمدی شامل ده قطعه در دستگاه‌های موسیقی ایرانی است. اشعار قطعات از شعرای بزرگی چون سعدی، هلالی جغتایی، جامی، مولوی، علامه فیض كاشانی، وحشی بافقی و حافظ انتخاب شده و حال و هوایی مناجات‌ گونه دارد. در این اثر از ساز استفاده نشده و اشعار فقط به صورت آواز اجرا شده كه این امر بر فضای خاص عرفانی و معنوی اثر می‌افزاید.

مناجات خوانی‌های محمد معتمدی كه البته قدرت آوازخوانی او را هم نشان می‌دهد، هم در شكل اجرایی خود و هم در انتخاب اشعار كاملا فضایی معنوی و مناجات گونه را در خود دارند. به همین دلیل هم گزینه مناسبی برای شب و روزهای ماه مبارك رمضان هستند.

مناجات‌ خوانی‌ها چه در جمعی شلوغ باشند و چه در خلوت، در هر حالت یک اجتماع دو نفره به حساب می‌آیند؛  اجتماعی كه در آن بنده و خداوند مقابل هم قرار می‌گیرند و نجوا به درگاه خدا آغاز می‌شود.

در مناجات‌ خوانی‌ های معتمدی هم می‌توان چنین حالی را تجربه كرد. حس‌ و‌ حال آوازها و انتخاب شعرها به‌ گونه‌ای است كه خیلی زود شنونده درگیر خود و مناجات‌های درونی‌اش می‌شود و هر چند با آوازخوانی خواننده همراه است، اما چندان حضورش را حس نمی‌كند و گرم حال و عالم خود می‌شود.

«مناجات» می‌تواند برای اجتماعات دو نفره رمضانی هر سلیقه‌ای گزینه خوبی باشد و روح مناجات‌گونه جاری و ساری در خود را وارد لحظه‌های ماه مهمانی خدا كند. می‌توانید همین حالا به سایت معتمدی مراجعه كرده و آلبوم را به‌طورت آنلاین بشنوید و دانلود كنید.

جام جم/

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: آهنگ پاییز از محمد معتمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا