اخبار

جدیدترین تیزر فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» نرگس آبیار

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

جدیدترین تیزر فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» نرگس آبیار

جدیدترین تیزر فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار منتشر شد. «شبی که ماه کامل شد»، جدیدترین ساخته «نرگس آبیار» است که می توان  آن را شاهکاری در کارنامه ی سینمایی او دانست.

تیزر فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار

«شبی که ماه کامل شد» فیلمی است به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی که برای اکران عید فطر در نظر گرفته شده‌اند.

نرگس آبیار با این فیلم در جشنواره فجر هم سیمرغ بهترین فیلم و هم سیمرغ بهترین کارگردانی را هم دریافت کرد.

آبیار که در اولین تجربه ی فیلمسازی خود با «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» وارد دنیای فیلمسازی شده بود، موفق شد تا در دومین ساخته بلند داستانی خود «شیار 143» نظر مردم و منتقدین را با خود همراه ساخته و به کارگردانی مورد توجه بدل شود، فیلم «نفس» سومین ساخته آبیار و انتخاب کودکی خردسال به عنوان راوی و نقش اول داستان، باز هم تجربه ی موفقی در کارنامه ی این کارگردان تازه اما خوش کار شد.

بازیگران اصلی فیلم، هوتن شکیبا و الناز شاکردوست هر دو از جشنواره فجر برای ایفای نقش در این فیلم سیمرغ گرفتند و هر 2 در نقش‌هایشان درخشیدند. فرشته صدر عرفایی در نقش مادر ریگی و شبنم مقدمی هم در نقش مادر همسر عبدالحمید ریگی هم از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

داستان فیلم «شبی که ماه کامل شد» آشنایی و ازدواج دختری بزرگ شده در تهران با مردی اهل سیستان و بلوچستان است که به تناوب جلو رفتن داستان و گره افکنی های فیلم، با مسائلی بزرگ و بزرگتر روبرو می شود؛ روایت زندگی عروس خانواده ی ریگی آن هم در زمان اوج قدرت عبدالمالک.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: دلیل بی نظمی در پخش سریال از یادها رفته چیست؟ 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا