اخبار

انهدام باند سوداگران مرگ در پایتخت

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

انهدام باند سوداگران مرگ در پایتخت

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری اعضای سه نفره یک خانواده به جرم توزیع مواد مخدر و کشف ۲ کیلوگرم شیشه خبر داد.[/box]

انهدام باند سوداگران مرگ در پایتخت

سرکلانتر هفتم پایتخت از انهدام باند سوداگران مرگ در تهران خبر داد

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری اعضای سه نفره یک خانواده به جرم توزیع مواد مخدر و کشف ۲ کیلوگرم شیشه خبر داد.

سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” با اعلام خبر انهدام باند خانوادگی توزیع شیشه در جنوب پایتخت، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با دریافت چند خبر مبنی بر توزیع مواد روانگردان در یکی از محلات نازی‌آباد توسط اعضای یک خانواده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد قرار گرفت.

سرکلانتر هفتم پایتخت با بیان انجام تحقیقات پلیسی و تایید صحت خبر عنوان کرد: با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته یکم خرداد ۹۸ مأموران عملیات کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد به مخفیگاه متهمان اعزام و ضمن اطمینان از حضور متهمان در مخفیگاهشان در یک عملیات ضربتی اعضای ۳ نفره یک خانواده دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۲ کیلوگرم شیشه در این عملیات، خاطر نشان کرد: محل دستگیری متهمان ساختمان ۲ طبقه قدیمی بود که در طبقه دوم آن مواد مخدر مصرف و توزیع می‌شد.

وی تصریح کرد: این مواد توسط یک مادر، دختر و داماد خانواده توزیع می‌شد که متهمان پرونده به همراه مواد مخدر کشف شده در اختیار پایگاه هفتم پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفتند.

میزان/

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

[irp posts=”5020″ name=”پیدا شدن پیکر جوان 22 ساله در رودخانه چای قوشان گنبد”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا