بیوگرافی

بیوگرافی سوگل خلیق و همسرش| عکس های سوگل خلیق بازیگر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

بیوگرافی سوگل خلیق و همسرش| عکس های سوگل خلیق بازیگر

در این پست بیوگرافی سوگل خلیق بازیگری که علاقه زیادی به کارگردانی دارد و در دانشگاه هم رشته کارگردانی تئاتر خوانده است را مرور میکنیم. در ادامه با مجله اینترنتی پیک نت همراه شوید و با سوگل خلیق  بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی سوگل خلیق و همسرش

سوگل خلیق متولد 16 آبان 1370 می باشد و در رشته کارگردانی در دانشگاه تهران درس خوانده‌ است. او اولین کار هنری‌اش را در سال 93 انجام داد و در واقع فیلم سینمایی دو او را به دنیای بازیگری و سینما معرفی کرد.

سوگل خلیق فعالیت های هنری خود را از تئاتر دانشگاه شروع کرده و در حال حاضر  هم در سریال  دلدار به کارگردانی برادران محمودی ایفاگر نقش رونا می باشد، این روزها هم مشغول دو تئاتر با نام‌های دستكش‌ های مرلین مونرو كار آقای نصیر ملك‌جو و وا نهاده كار آقای امین بهروزی است.

سوگل خلیق و همسرش

برخلاف آن‌ كه در برخی سایت‌ها این خبر منتشر شده كه سوگل خلیق كلاس‌های بازیگری امین تارخ و تهمینه میلانی را گذرانده، اما این‌طور نیست و او در این باره می‌گوید: من كلاس بازیگری نرفتم، بلكه در دانشگاه رشته كارگردانی تئاتر ‌خواندم. همان سال اول محمد مساوات، كارگردان تئاتر گروهی تشكیل داد و من را هم برای این گروه انتخاب كرد.
خوشحالم كه او به من اعتماد كرد و نقش‌های متفاوتی را سپرد و چند سال است در تئاتر فعال هستم.

سن سوگل خلیق

سوگل خلیق جذاب‌ترین اتفاق تلویزیونی خود را بازی در سریال دلدار می داند و می گوید: خوشحالم با برادران محمودی كار كردم، چون فرصت خوبی برای من فراهم كردند. واقعا همه عوامل زحمت زیادی كشیدند و با جان و دل در این سریال كار كردند.

او درباره انتخاب نقش هایش می گوید: فرمول ثابتی را برای انتخاب نقش دنبال نمی‌کنم و معیار‌های مختلفی را مدنظر قرار می‌دهم، گاهی این معیار چالش بازیگری است.

سوگل خلیق و شیدا خلیق

سوگل خلیق مجرد میباشد و هنوز ازدواج نکرده است و هیچ عکس و خبری از نامزدی و همسرش که توسط خودش تایید شود در رسانه ها منتشر نشده است. به محض انتشار خبر در مورد ازدواج او در این صفحه درج خواهد شد.

سوگل خلیق در نجوا

علاقه به دنیای مد و اهداف بزرگتر

سوگل خلیق بسیار ورزش می‌کند و کتاب می‌خواند علاقه خاصی به دنیای مد و طراحی دارد اما فعالیت در این حوزه را هم کنار گذاشته است چراکه به گفته خودش فعلا یک هدف بزرگ دارد.

او قصد دارد از دنیای هنرپیشگی وارد دنیای نویسندگی و کارگردانی شود. خلیق می‌گوید: من قصد دارم کارگردان شوم از آنجایی که دغدغه مسایل اجتماعی دارم و می‌خواهم کاری برای این جامعه بکنم کارگردانی را دنبال خواهم کرد هم رشته تحصیلی‌ام در دانشگاه است و هم علاقه بسیار زیادی به کارگردانی دارم.
اما برای اینکه کارگردان خوبی شوم باید تجربیاتی در حوزه سینما داشته‌ باشم. اما این را می‌دانم که قطعا کارگردانی را دنبال خواهم کرد.

بیوگرافی سوگل خلیق

خانم خلیق در نمایش‌هایی نظیر؛ «قصه‌ی ظهر جمعه» محمد مساوات، «روزهای بی‌باران» امین بهروزی، «خانه آقای کرمی» امیر اخوین و «او شمال من، جنوب من، شرق و غرب من بود» محمد ولیزادگان، بازی کرده‌است.

او در سریال نجوا به کارگردانی ابراهیم شبیانی نیز به ایفای نقش پرداخته است که در سال 97 از شبکه سیما پخش شد.

سوگل خلیق هیچ نسبت فامیلی با شیدا خلیق بازیگر سینما و تلویزیون ندارد.

عکس های سوگل خلیق بازیگر

سوگل خلیق ویکی پدیا

سوگل خلیق و الناز حبیبی
خانم خلیق و الناز حبیبی

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

[irp posts=”4033″ name=”بیوگرافی محمدرضا غفاری بازیگر نقش آرش در سریال دلدار + عکس”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا