اخبار

خانم‌ها این نکات را باید در مورد همسرشان بدانند

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

خانم‌ها این نکات را باید در مورد همسرشان بدانند

یک روانشناس گفت: مرد‌ها دوست ندارند خیلی رمانتیک باشند و البته این به معنای پنهان کردن احساساتشان نیست.

رقیه نوری لیاولی روانشناس و مشاور خانواده در گفتگو که انجام داده، در خصوص نکات ی که خانم‌ها درباره‌ همسرشان باید بدانند، اظهار کرد: مرد‌ها دوست ندارند خیلی رمانتیک و احساساتی باشند و این به معنای آن نیست که احساسات‌ شان را کاملا پنهان و سرکوب کنند.

نوری پور بیان کرد: یک مرد برای اینکه از احساساتش حرف بزند، باید در مقابل همسرش احساس امنیت کند.

این روانشناس اضافه کرد: او باید فکر کند احساساتش برای همسرش ملموس و قابل‌ پذیرش است و از سوی همسرش مورد قضاوت قرار نمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: در بسیاری مواقع مرد‌ها فکر می‌کنند، با همسرشان زبان مشترکی ندارند و حرف زدن از احساسات‌ شان به قیمت یک سوء تفاهم بزرگ تمام می‌شود به‌همین دلیل آن‌ها تا نشانه‌های درست نبودن این موضوع را در شما و زندگی‌شان نبینند، از آنچه درون‌شان می‌گذرد حرف نمی‌زنند.

این روانشناس با بیان اینکه مردان را کنترل نکنید، افزود: اگر همسر خود را خیلی کنترل کنید، از شما بیشتر فاصله می‌گیرد چرا که مردان دوست دارند آزاد باشند.

این مشاور خانواده اظهار کرد: همچنین مردان در تنهایی باطریشان شارژ می‌شود، پس بگذارید بعضی مواقع تنها باشند.

نوری پور گفت: مرد‌ها از رفتار مردانه زنان خوششان نمی‌آید، اگر رفتارتان مردانه است، آن را تغییر دهید؛ همچنین به او احترام بگذارید از او حرف شنوی داشته باشید و خود رای و یک دنده نباشید.

وی با اشاره به اینکه مرد‌ها دوست دارند مدیریت داشته باشند، افزود: مردان دارای شخصیت آناناسی هستند یعنی ظاهرشان خشک و زمخت است، ولی در درون مهربانند.

این روانشناس ادامه داد: مردان ظاهر بی احساسی دارند، اما سرشار از احساسند، ولی احساساتشان را بروز نمی‌دهند.

نوری پور اظهار کرد: با مردان خلاصه حرف بزنید، مردان عاشق سکوتند؛ همچنین به مردان اگر زیاد محبت کنید دلزده می‌شوند پس محبت کنید اگر جواب گرفتید، باز محبت کنید اگر مدام شما محبت کنید، خسته می‌شود.

وی با بیان اینکه خیلی به او وابسته نباشید، همیشه در دسترس او نباشید و از او فاصله بگیرید بگذارید دلش برای شما تنگ شود، افزود: همچنین زندگی را از یکنواختی تغییر دهید؛ چرا که مردان از یکنواختی خسته می‌شوند و ظاهر خود، آرایش و یا حتی محیط اطرافتان را تغییر دهید.

باشگاه خبرنگاران جوان/

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

[irp posts=”4949″ name=”۷ نشانه سرطان ریه در زنان را بشناسید”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا