اخبار

سریال ستایش 3 چند قسمت است+ زمان پخش فصل سوم ستایش

4.8/5 - (26 امتیاز)

سریال ستایش 3 چند قسمت است+ زمان پخش فصل سوم ستایش

سریال ستایش 3 چند قسمت است؟ سعید سلطانی، کارگردان سریال «ستایش» در گفتگویی که انجام داده در مورد تعداد قسمت، زمان پخش احتمالی  و موضوع سریال خبر داده است که در ادامه این پست میتوانید بخوانید.

لازم به ذکر است که تصویربرداری «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی سعید مطلبی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب از دهم فروردین ماه سال قبل در تهران آغاز شده بود که روزهای قبل از نوروز امسال نیز، با ضبط سکانس‌هایی در بندرعباس به پایان رسید.

سریال ستایش 3 چند قسمت است؟

سعید سلطانی، کارگردان سریال «ستایش» در مورد مراحل فنی این سریال تلویزیونی نیز گفت: تقریبا چیزی به اتمام تولید مجموعه، باقی نمانده و در واقع اواخر مراحل فنی آن را درحال انجام داریم.

او همچنین افزود: ما سریال «ستایش» را بین 40 تا 42 قسمت تحویل تلویزیون خواهیم داد.

سریال ستایش از 22 شهریور در 40 قسمت به روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

زمان پخش فصل سوم ستایش

سعید سلطانی، کارگردان سریال «ستایش» درباره زمان پخش احتمالی این سریال گفت: زمان خاصی را برای پخش، به ما اعلام نکرده‌اند هرچند که من بعنوان کارگردان هم تصمیم گیرنده نیستم بلکه منتظریم کنداکتور شبکه سه، زمانی را برای پخش در نظر بگیرد و به ما هم اعلام کند.

موضوع  فصل سوم سریال ستایش

موضوع  فصل سوم سریال ستایش

فصل سوم «ستایش» به تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب، با دو فصل قبلی آن متفاوت و دارای ساختاری جدید است. این فصل از مجموعه افزون بر روایت داستان شخصیت‌های فصل اول و دوم به بازگویی روابط میان آن‌ها و اهمیت نقش خانواده می‌پردازد. فصل ۱ و ۲ «ستایش» در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شده است.

شروع داستان «ستایش»، سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ است و ادامه آن به سال‌های اخیر می‌رسد. فیلمنامه سری سوم این مجموعه نیز بر عهده سعید مطلبی است.

بازیگران سریال ستایش 3

داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، فرهاد جم، مهدی میامی، فریبا نادری، بهزاد خداویسی، محمدرضا داوودنژاد، مریم خدا رحمی، مهتاج نجومی، امید علیمردانی، شهروز ابراهیمی و شهرام پوراسد از جمله بازیگران این مجموعه پرمخاطب ستایش هستند.

خواننده سریال ستایش 

سلطانی در مورد خواننده سریال ستایش 3 نیز گفت: در مراحل پایانی مراحل فنی هستیم اما هنوز در مورد خواننده تیتراژ به یک جمع بندی مشخص نرسیده ایم.

وی افزود: گزینه هایی را برای تیتراژ در نظر گرفته ایم اما به تصمیم قطعی نرسیده‌ایم؛ حتی احتمال دارد قطعه تیتراژ پایانی را هم خواننده سنتی بخواند. با این حال باید ببینیم کدام به قصه و روند داستان «ستایش» بیشتر نزدیک است.

سریال ستایش 3 چند قسمت است+ زمان پخش فصل سوم ستایش

خبرگزاری دانشجو/

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

[irp posts=”5175″ name=”پشت صحنه فیلم کمدی «ایکس لارج» منتشر شد”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا