اخبار

واکنش صحرا اسداللهی بازیگر سریال «از یاد‌ها رفته» به انتقادها

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

واکنش صحرا اسداللهی بازیگر سریال «از یاد‌ها رفته» به انتقادها

صحرا اسداللهی بازیگر سریال «از یاد‌ها رفته» به انتقادها علیه سریال ماه رمضان که این شبها از شبکه یک پخش میشود واکنش نشان داد.

واکنش صحرا اسداللهی بازیگر سریال «از یاد‌ها رفته» به انتقادها

صحرا اسداللهی بازیگر سریال «از یادها رفته» درباره شباهت های این مجموعه با سریال «شهرزاد» در گفت‌وگویی که انجام داده، گفته: سریال «از یاد‌ها رفته» مانند سریال «شهرزاد» یک سریال تاریخی است و شاید یکی از دلایل مهمی که این دو سریال را مشابه به یکدیگر کرده، بستر تاریخی روایت این داستان است که در بازه زمانی ۱۳۲۰ اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: نوع قهرمان پروری که در سریال «شهرزاد» اتفاق افتاده بود به نوعی در این داستان هم وجود دارد. همچنین برای روایت فیلم‌های داستانی در تاریخ معاصر تنها شهرک غزالی پتانسیل این کار را دارد و ناگزیر باید در این محل تصویربرداری انجام شود. اگر مجموعه تصمیم می‌گرفت لوکیشن جدید را برای سریال بسازد هزینه‌های آن بسیار سرسام آور می‌شد.

بازیگر سریال از یاد‌ها رفته درباره انتقاد‌ها از این موضوع هم عنوان کرد: ما باید ظرفیت‌های خودمان را بالا ببریم اگر از تعریف‌ها و تمجید‌ها خوشحال می‌شویم و لذت می‌بریم، نباید به خاطر انتقاد مردم هم دلگیر شویم، زیرا حق آن‌ها است که اظهارنظر کنند و از خوبی و بدی‌های کار بگویند.

صحرا اسداللهی تاکید کرد: یکی از انتقاد‌هایی که به من می‌شود این است که چرا همزمان در دو سریال ماه مبارک رمضان حضور دارم و می‌توانستم تصمیم دیگری بگیرم. شاید من از این موضوع ناراحت شوم، اما همیشه مخاطبان حق دارند تا نظرات خودشان را به راحتی بیان کنند و ما موظف هستیم که به آن‌ها توجه کنیم.

باشگاه خبرنگاران/

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

[irp posts=”5336″ name=”رونمایی از پوستر فیلم «شبی که ماه کامل شد» نرگس آبیار”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا