اخبار

زمان اجباری‌ شدن کارت سوخت اعلام شد

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان اجباری‌ شدن کارت سوخت اعلام شد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای زمان اجباری‌ شدن کارت سوخت را اعلام کرد.  در ادامه این پست می توانید متن کامل خبر را بخوانید.

زمان اجباری‌ شدن کارت سوخت

 تسنیم نوشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ در اجرای سیاست‌های دولت و مجلس شورای اسلامی, عرضه بنزین در جایگاه‌های سراسر کشور از تاریخ بیستم مرداد ماه سال جاری (1398/5/20) صرفاً با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو, امکان‌پذیر خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه, آن دسته از صاحبان خودروها که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده و بر اساس فراخوان قبلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران, نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه دولت همراه اقدام و با طی کردن فرایند لازم, شماره حساب کارت اعتباری خود را ثبت کرده‌اند, نیازی به ثبت‌نام مجدد نداشته و کارت هوشمند سوخت آن‌ها بر اساس ثبت‌نام انجام‌شده قبلی, صادر و توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

این هموطنان هزینه صدور کارت سوخت المثنی را برابر تعرفه مصوب, هنگام دریافت کارت, به مأموران شرکت پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت خواهند کرد.

همچنین اگر عده‌ای از هموطنان که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده‌اند و در فراخوان قبلی نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه دولت همراه اقدام نکرده‌اند, می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +10 و یا سامانه دولت همراه (به‌ ترتیبی که متعاقباً اعلام می‌شود), برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام نمایند.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: جزئیات دریافت وام 30 میلیون تومانی ازدواج اعلام شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا