اخبار

آیا علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا می‌شود؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

آیا علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا می‌شود؟

آیا علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا می‌شود؟ علیرضا بیرانوند در مورد ادامه حضور خود در تیم پرسپولیس تهران توضیحاتی ارائه کرده است که در ادامه میتوانید به صورت کامل در این پست بخوانید.

آیا علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا می‌شود؟

به گزارش مجله اینترنتی پیک نت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم  فوتبال پرسپولیس تهران در مورد ادامه حضور خود در این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

بیرانوند در مورد شائبه لژیونر شدنش در فصل آینده و ترک تیم پرسپولیس گفت: می‌خواهم پیشرفت کنم، حالا چه در پرسپولیس چه در تیم‌های دیگر، پرسپولیس تیم بزرگی است. اگر قرار باشد جایی بروم بهتر است آن تیم هم سطح باشگاه پرسپولیس باشد. من هنوز با پرسپولیس قرارداد دارم، اما بندی در قرارداد دارم در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می‌توانم تیم را ترک کنم.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی برای حضور من در تیم‌های مختلف خارجی با وکیلم صورت گرفته و تمام کار‌هایم  به وکیلم سپرده شده است. احتمال رفتن و ماندنم معلوم نیست، ولی اگر اتفاقی رخ دهد نه من ضرر خواهم کرد و نه باشگاه پرسپولیس، قطعابا پایان گرفتن بازی‌ها بهترین تصمیم را می‌گیرم.

پیش از این شنیده می‌شد گلر پرسپولیسی ها با توجه به بند قراردادش ضمن دریافت پیشنهاد از تیم‌های اروپایی، سرخپوشان را به مقصد لیگ‌های معتبر قاره سبز ترک می‌کند.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: اعلام فهرست ملی‌پوشان برای دو دیدار دوستانه مقابل سوریه و کره جنوبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا