اخبار

ساعت پخش و تکرار سریال گاندو

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

ساعت پخش و تکرار سریال گاندو

گاندو سریال یست که به تازگی روی آنتن شبکه سه سیما رفته است و ما در این پست ساعت پخش و تکرار آن را برای دوستداران سریال های تلویزیونی قرار دادیم که در ادامه می خوانید.

ساعت پخش و تکرار سریال گاندو

داستان این مجموعه تلویزیونی «گاندو» که پانزدهمین سریال جواد افشار برای تلویزیون است به قلم آرش قادری به نگارش درآمده است.

«گاندو» به تهیه‌کنندگی مجتبی امینی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شد.

ساعت پخش : هر شب ساعت ۲۰:۴۵

تکرار: روز بعد ساعت 1:00 بامداد، 9:45 و 14:30

از سریال گاندو به عنوان مجموعه‌ای پربازیگر یاد می‌شود.

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، صالح آقا میرزای، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرامنورایی، آزیتا ترکاشوند، نگار عابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهان‌زاده، بهزاد رحیم‌خانی، فلیپساپرکین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، مصطفی سلطانی، یاسمین پیداودی، آیدا جعفری، ناره گرگوریان، بهامین تورانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

زمان پخش سریال گاندو

همچنین «گاندو» با حضور کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، کمند امیرسلیمانی، صالح میرزا آقایی و فرهاد قائمیان تصویربرداری می‌شود. همچنین جمع زیادی از بازیگران خارجی و ایرانی که در بخش تولید خارج از کشور به این مجموعه اضافه شدند.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

[irp posts=”5476″ name=”تیزر سریال گاندو منتشر شد”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا