فرهنگ و هنر

زمان ساعت پخش و تکرار سریال خانواده دکتر ماهان+ خلاصه داستان و بازیگران

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان ساعت پخش و تکرار سریال خانواده دکتر ماهان+ خلاصه داستان و بازیگران

زمان ساعت پخش و تکرار سریال خانواده دکتر ماهان، خلاصه داستان و اسامی بازیگران مجموعه تلویزیونی خانواده دکتر ماهان که از شبکه دو پخش می شود را در این پست برای دوستداران سریال تلویزیونی قرار دادیم که در ادامه می خوانید.

زمان ساعت پخش و تکرار سریال خانواده دکتر ماهان

به گزارش  مجله اینترنتی پیک نت به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ فاز اول «خانواده دکتر ماهان» به تهیه کنندگی بهروز خوش رزم در تهران با کارگردانی راما قویدل انجام شد و فاز دوم این پروژه در استان مازندران (منطقه شیرگاه و جنگل های لفور) ضمن حفظ پیوستگی لازم با بخش اول به کارگردانی علی محمد قاسمی انجام شد.

«خانواده دکتر ماهان» از شنبه ۱۸ خرداد شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۱:۳۵ از شبکه دو سیما پخش می شود.

تکرار و بازپخش سریال نیز ساعات 00:30، 12:15 و 16:15 روز بعد خواهد بود.

زمان ساعت پخش و تکرار سریال خانواده دکتر ماهان

خلاصه داستان سریال خانواده دکتر ماهان

داستان این مجموعه نمایشى درباره خانواده دکتر ماهان است که امین زندگانى و لاله اسکندرى زوج اصلى این سریال هستند؛ آنها قصه را با تقابلى که میان یکدیگر دارند به جلو هدایت مى کنند.

موضوع «خانواده دکتر ماهان» حفاظت از محیط زیست، حمایت از حقوق حیوانات و حضور نوجوانان در زندگی و جامعه است.

«خانواده دکتر ماهان» داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می‌کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش برای تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت‌هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است.

از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.

خلاصه داستان سریال خانواده دکتر ماهان

زمان ساعت پخش و تکرار سریال خانواده دکتر ماهان

بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان

اسامی بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان عبارتند از: امین زندگانی، لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی، ارسطو خوش رزم، بهرام شاه محمدلو، سعید امیرسلیمانی، رویا افشار، شهروز ابراهیمی، فریده دریامج، به همراه کیمیا حسینی، عرفان برزین و ژیار محمدزاده (بازیگران خردسال) بازیگران مجموعه تلویزیونی «خانواده دکتر ماهان» هستند که در تهران جلوی دوربین رفتند.

بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان

همچنین بازیگرانی چون داوود فتحعلی بیگی، خیام وقارکاشانی، فهیمه امن زاده، ملیحه گلشن موسوی، امیر سفیری، حسین پرستار، مهدیه نساج، اسماعیل موحدی، لبخند بدیعی، سامرند معروفی، ابوالفضل شاه کرم، آوا دارویت، حمیدرضا محمدی، امیر حامد، حدیث نیک رو، فراز محمدی تبار، محمدحسن حسینیان، کیوان محمدی نژاد، کمیل علیپور، میلاد عرب عامری و سعید ترکمان نیز جلوی دوربین رفته اند.

لاله اسکندری در سریال خانواده دکتر ماهان

لاله اسکندری در سریال خانواده دکتر ماهان

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۳۰ آذر ۱۳۵۴ در تربت حیدریه می باشد. او دانش آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است.

لاله اسکندرى بازیگر سریال «دکتر ماهان» در ارتباط با نقش آفرینى در این مجموعه نمایشى گفته: نگاهى که در مجموعه این سریال وجود دارد برایم بسیار حائز اهمیت است. یکى از مسائلى که این روزها براى ما ایرانیان مهم است بحث آموزش حفاظت از محیط زیست است. بحث هایى در این ارتباط مانند ورود ریزگردها یا محافظت از جنگل، خشکسالى و نابودى طبیعت در کشور  شکل گرفته که خبر از نابودى محیط زیست کشورمان مى دهد.

او در مورد نقش خود در سریال نیز اینچنین گفت:  شخصیت نیلوفر را در سریال «دکتر ماهان» ایفا مى‌­کنم که همسر امین زندگانى دکتر دامپزشک است. تقابلى میان این زوج براى خروج از تهران به جهت زندگى در جغرافیاى که محیط زیست سالمى به نسبت پایتخت دارد شکل مى­‌گیرد که با مخالفت نیلوفر مواجه مى­‌شد چرا که وى اعتقاد دارد امکانات بیشترى در تهران براى زندگى و پیشرفت وجود دارد ولى متوجه شرایط زیستى نامطلوب نیست که اگر تهران به نسبت شهرستان ها از امکانات کمترى بهره مى برد اینگونه نیست که آدم موفقى باشد؛کسانى هستند که با امکانات محدود به یک موفقیت بزرگ مى رسند.

اسکندرى با اعلام اینکه یکى از موضوعات سریال «دکتر ماهان» بحث خانواده است، گفت: زوج داستان این مجموعه نمایشى تنش هایى با یکدیگر دارند و دو فرزند نوجوان دارند که تلاش شده موقعیت و شرایط کاراکترها براى مخاطب ملموس باشد. متن فیلمنامه سریال «دکتر ماهان» برایم جذاب بود. تصور مى­‌کنم اتفاق خوبى هم در این سریال با کارگردانى راما قویدل رقم خواهد خورد.

عوامل سریال خانواده دکتر ماهان

عوامل سریال خانواده دکتر ماهان

بخشی از عوامل سریال «خانواده دکتر ماهان» عبارتند از: تهیه کننده: بهروز خوش رزم، جانشین تهیه کننده: علی شیرمحمدی، کارگردان و مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، مدیر تولید: ناصر هادیان فر، مدیر صدابرداری: مهرداد دادگری، طراح لباس: سهیلا نعمتی، طراح صحنه: هومن معصومی، مدیر برنامه ریزی: سامرند معروفی، تدوین: اعظم  نجفیان، آهنگساز: فریدون شهبازیان، عکاس: مهران بی پروا، روابط عمومی: مرتضی رنجبران.

سریال خانواده دکتر ماهان چند قسمت است؟ این سریال که به سفارش گروه نوجوان سیما فیلم، داستانی در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی است که در در 26 قسمت ساخته شد.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

[irp posts=”4314″ name=”سریال گاندو | خلاصه داستان و بازیگران سریال گاندو”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا