اخبار

خلاصه داستان سریال گاندو

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

خلاصه داستان سریال گاندو

در این پست خلاصه داستان سریال تلویزیونی گاندو به کارگردانی جواد افشار را مرور میکنیم. گاندو، مجموعه‌ای در ژانر جاسوسی-امنیتی است که ماجرا‌های حیرت انگیز و تکان دهنده‌ای را روایت می‌کند.

خلاصه داستان سریال گاندو

برگ برنده تلویزیون در ایام بعد از ماه مبارک رمضان، «گاندو» نام دارد که بلافاصله پس از پایان سریال «برادر جان» روی آنتن شبکه سه رفت. جواد افشار، پس از تجربیات مختلفی به ویژه سریال‌هایی موفق مانند «کیمیا» و «آنام»، این بار سراغ یک عرصه حساس و مهم رفته است.

گاندو، مجموعه‌ای در ژانر جاسوسی-امنیتی است که ماجرا‌های حیرت انگیز و تکان دهنده‌ای را روایت می‌کند. داستان این سریال درباره یک گروه از نیرو‌های امنیتی کشور است که به پیگیری پرونده‌های جاسوسی و مقابله با نفوذ می‌پردازند. قالب اصلی این سریال مبتنی بر تعقیب و گریز است. کشف افراد، تیم‌ها و عملیات‌های نفوذ، حل معما‌هایی که حل نشدنی به نظر می‌رسند و انجام عملیات‌هایی که بیشتر بر هوشمندی و توانایی ذهنی متکی هستند تا قدرت فیزیکی، ساختار قصه در این سریال را سامان می‌دهد.

موضوع سریال گاندو

«گاندو» در همان قسمت اول نشان داد که هم به روز است و هم جسور. مجموعه‌ای که مماس با فضای سریال سازی روز دنیا به داستان‌های پر ماجرای مواجهه ماموران مخفی با تروریست‌ها و گروه‌های خرابکار می‌پردازد. سریال‌هایی که اتفاقا در ردیف پربیننده‌ترین محصولات شبکه‌های تلویزیونی قرار دارند. اهمیت این نوع آثار به این دلیل است که علاوه بر جذابیت بسیار بالا و قدرت میخکوب کردن مخاطب، می‌توانند آرمان‌ها و منافع ملی را هم به شکل دراماتیک به تصویر بکشند.

خلاصه داستان سریال گاندو

این سریال همچنین تصویری نزدیک به واقع از مجاهدت‌های خستگی ناپذیر و دلاورانه ماموران امنیتی را نمایش می‌دهد. قهرمانانی که در کنار مردم و مانند همه ما هستند، اما کمتر دیده می‌شوند و امنیت کم نظیر کشور ما، نشانه قدرت و ایثارگری این سربازان است.

گفتنی است؛ سریال «گاندو» محصول جدید شبکه سه سیماست که با همکاری موسسه شهید آوینی تولید شده است. فیلمنامه این سریال را آرش قادری نوشته و تهیه کنندگی آن برعهده مجتبی امینی است.

منبع:yjc.ir

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال گاندو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا