فرهنگ و هنر

زمان ساعت پخش و تکرار سریال عروس تاریکی+ اسامی بازیگران و خلاصه داستان

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان ساعت پخش و تکرار سریال عروس تاریکی+ اسامی بازیگران و خلاصه داستان

زمان ساعت پخش و تکرار سریال عروس تاریکی، خلاصه داستان و اسامی بازیگران مجموعه تلویزیونی عروس تاریکی  به کارگردانی محمود معظمی و به  تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان که به زودی روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت را می خوانید.

«عروس تاریکی» که به قلم عباس نعمتی به نگارش درآمده کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۶۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده است.

زمان ساعت پخش و تکرار سریال عروس تاریکی

در خبرها منتشر شده بود که سریال عروس تاریکی بعد از اتمام سریال از یادها رفته روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت اما این مجموعه تلویزیونی به دلایلی پخش نشد و سریال شب عید جایگزین شد و حالا این سریال با بازی هنرمندانی چون رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، سیدمهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده و .. از شنبه در کنداکتور شبکه یک سیما قرار خواهد گرفت.

سریال عروس تاریکی از روز شنبه بیست و پنجم خردادماه ساعت 22:00 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. مخاطبین از شنبه تا چهارشنبه این ساعت می‌توانند تماشاگر این سریال باشند. پنج‌شنبه‌ها طبق روال فیلم سینمایی روی آنتن می‌رود و جمعه‌ها هم خلاصه قسمت‌های هفته را مخاطبین می‌توانند دنبال کنند.

تکرار و بازپخش سریال نیز ساعات ۱:۳۰، 9:30 و ساعت ۱۵ روز بعد خواهد بود.

تیزر سریال عروس تاریکی

تیزر سریال عروس تاریکی به کارگردانی محمود معظمی که به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

بازیگران سریال عروس تاریکی

اسامی بازیگران سریال عروس تاریکی عبارتند از: رویا نونهالی (بازیگر نقش سیمین)، رضا کیانیان (بازیگر نقش سیاوش)، نرگس محمدی (بازیگر نقش ترانه)، سپیده خداوردی، حمیرا ریاضی، سیدمهرداد ضیایی ( بازیگر نقش رستگار)، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، شهاب شادابی (بازیگر نقش سهیل)، ساناز سعیدی، شمسی فضلالهی، مریم کاویانی، آزاده ریاضی، آزیتا ترکاشوند (بازیگر نقش فریبا )، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، آرش فلاحت پیشه (بازیگر نقش پرویز)، و سعید رضایی از بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کردند.

زمان ساعت پخش و تکرار سریال عروس تاریکی

بازیگران سریال عروس تاریکی

شهاب شادابی در سریال عروس تاریکی

شهاب شادابی بازیگر سینما و تلویزیون و مدلینگ ایرانی متولد سال ۱۳۶۳ در تهران می باشد. او فارغ التحصیل رشته مدیریت دیپلماسی است و همچنین مدرک پروسافت در زمینه طراحی صفحات وب دارد.

و در جدیدترین کارش نیز در سریال عروس تاریکی به ایفای نقش پرداخته است.

شهاب شادابی در سریال عروس تاریکی

شهاب شادابی در مورد نقشش در این مجموعه توضیح داد: اسم کاراکتر من سهیل و تنها نقش مثبت این سریال است و بقیه، نقش های منفی سریال را تشکیل می دهند. من همراه با نرگس محمدی سریال را پیش می بریم. من نقش اول مثبت سریال هستم و این اولین نقش مثبت من است.

او در مورد داستان سریال نیز چنین گفته: در واقع در این سریال روند زندگی من و کاراکتر دیگر فیلم با بازی نرگس محمدی به هم پیوند می خورد و من باید به نوعی به او خانواده اش که پایشان به مسئله مواد مخدر کشیده می‌شود کمک کنم تا به هدفی که میخواهد برسد. در واقع بار عشق و عاشقی کل داستان دست من و نرگس است.

شادابی: در این سریال خیلی بازتر و راحت‌تر هستم به دلیل این که خیلی نو فکر میکند حتی برای مثال اولین مسئله ای که برای مهم محمود معظمی است سلامت بازیگرش است و من و نرگس محمدی شاید چهار پنج ماه هر روز آفیش بودیم اما همین که خستگی را در ما احساس می‌کرد به ما استراحت (آف) می‌داد.

خلاصه داستان سریال عروس تاریکی

خلاصه داستان سریال عروس تاریکی

در خلاصه داستان  مجموعه تلویزیونی عروس تاریکی آمده است: داستان از جایی آغاز می‌شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال‌ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت‌های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است…

عوامل سریال عروس تاریکی

عوامل سریال عروس تاریکی

عوامل اصلی مجموعه تلویزیونی عروس تاریکی عبارتند از: تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان، کارگردان: محمود معظمی، نویسنده: عباس نعمتی، تدوین: نیما حسندوست، مدیر تولید: داود معدنی، برنامه ریز: امیر جاوید نیک، منشی صحنه: رضا بقایی، طراح صحنه: فرامرز بادرامپور، طراح لباس: منصوره قاضی، طراح گریم: علی بهرامی فر، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: خسرو کیوانمهر، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، عکاس: فرناز عزیزی، روابط عمومی: افسانه فراهانی.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال گاندو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا