اخبار

زمان پخش سریال «پس از آزادی» شبکه یک

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان پخش سریال «پس از آزادی» شبکه یک

زمان پخش سریال پس از آزادی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر که برای پخش از شبکه یک سیما تولید می شود را می خوانید. سریال تلویزیونی «پس از آزادی» در ژانری اجتماعی است و همچنین قصه این سریال در زمان حال اتفاق می‌افتد. 

زمان پخش سریال «پس از آزادی» شبکه یک

امیرحسین آشتیانی‌پور مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک در خصوص «پس از آزادی» گفته: 50 درصد از «پس آزادی» تصویربرداری شده و در بازبینی‌ها هم کار خوبی از آب‌ درآمده است.

احتمالاً در کنداکتور دی‌ماه قرار می‌گیرد یا اگر مراحل فنی آن به پایان نرسد در هفته‌های بعد از دی به روی آنتن خواهد رفت. البته باید سیمافیلم و معاونت سیما هم نظر نهایی بدهند که با توجه به سریال‌های شبکه‌های دیگر، «پس از آزادی» چه زمانی روی آنتن برود. چرا که پیش از این دست شبکه‌ها خالی از سریال بود ولی خوشبختانه الان سریال‌های جدیدی در دست اقدام است که باید بنابر ژانرهای متنوع روی آنتن بروند تا مخاطب با کارهای متفاوت و متنوعی مواجه شود.

خسرو شهراز، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، قاسم زارع، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، آزاده صیفی، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر، ‌رامین سیار دشتی، و … از بازیگران اصلی این سریال هستند که تا به حال مقابل دوربین رفته‌اند.

رضا داوودنژاد بازیگر سریال پس از آزادی
رضا داوودنژاد 

در خلاصه داستان سریال پس آزادی آمده است: هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود. بنده خدا اکثر مواقع تنها بود. بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش اش دنده عوض می‌کرد و بنزین جا به جا می کرد.

راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود. صبح ها زودتر می‌رفت تا بار بهتر بهش بخوره. اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش و عوض می‌کردن و می‌فرستادنش سمت همدان آذربایجان کردستان چه می‌دونم استان های سردسیر و برف گیر. این آخریا زیاد حالش میزون نبود خودش چیزی نمی‌گفت ولی ماها که می فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی تونه جاشونو پر کنه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا