فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال ریکاوری | بیوگرافی بازیگران سریال ریکاوری

5/5 - (1 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال ریکاوری | بیوگرافی بازیگران سریال ریکاوری

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ریکاوری به کارگردانی بهادر اسدی  را مرور می کنیم. در سریال ویژه شبکه نمایش خانگی ریکاوری به  نویسندگی مهرداد نیکنام و تهیه کنندگی  جمال گلی، بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون همچون پوریا پورسرخ، هومن برق نورد، مجید واشقانی به ایفای نقش پرداختند که در ادامه معرفی کامل آنها در این پست می پردازیم.

سریال ریکاوری در دو فصل تولید خواهد شد و فصل اول این سریال در هشت قسمت ۵۰ دقیقه‌ای توزیع می شود.

ریکاوری داستانی است درباره رفاقت ،عشق و خیانت بین سه خانواده ی بابک، مسعود و سهیل که شرکای کاری و دوستان قدیمی هستند. بابک سردبیر مجله ی پرفروشیست و سهیل و مسعود همکاران او در نشریه هستند و ..

بازیگران سریال ریکاوری

بازیگران سریال ریکاوری

 بازیگران  سریال نمایش خانگی ریکاوری عبارتند از: پوریا پورسرخ، هومن برق نورد، مجید واشقانی، شبنم قلی خانی، نگار عابدی، مریم معصومی، پیمان دارابی، مهسا کامیابی، شیوا طاهری، ندا قاسمی، با حضور عزت الله مهرآوران، مهرداد ضیایی، عباس جمشیدی فر و با  یاشار هاشم زاده در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

بیوگرافی بازیگران سریال ریکاوری

بیوگرافی کوتاه از تمام بازیگران سریال نمایش خانگی ریکاوری به کارگردانی بهادر اسدی، که بزودی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد را می خوانید.

مجید واشقانی بازیگر سریال ریکاوری

مجید واشقانی بازیگر سریال ریکاوری

مجید واشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالورژی است، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد. واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس‌های آزاد بازیگری امین تارخ شروع کرد سپس از همین کلاس‌ها وارد بازار کار حرفه‌ای شد.

با سریال مسیر انحرافی در سال ۱۳۹۰ چهره‌اش شناخته شد و بعد در مجموعه های مختلف زیرهشت، هوش سیاه، ماتادور در نقش‌های پلیسی به شهرت رسید.

در آخرین کارش نیز در سریال روزهای بی قراری 2 بازی کرده است.

 مجید واشقانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

پوریا پورسرخ بازیگر سریال ریکاوری

پوریا پورسرخ بازیگر سریال ریکاوری

پوریا پور سرخ  متولد۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

پوریا پورسرخ در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی به‌عنوان چهره‌ای جدید مطرح شد و پس از آن این مسیر را با ایفای نقش‌های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد.

پورسرخ در رشته رزمی تکواندو دارای کمربند مشکی است. مدرک تحصیلی او دکترای فیزیولوژی گیاه است. از بهترین سریال های او میتوان به سریال وفا و کیمیا و مرز خوشبختی و رستگاران و روز حسرت و فیلم های مهم سینمایی او خالتور و به وقت خماری و شیر و عسل اشاره کرد.

وی ازدواج نکرده و مجرد است.

بازیگران سریال ریکاوری

مهرداد ضیائی از بازیگران سریال ریکاوری

مهرداد ضیائی

سید مهرداد ضیایی (زادهٔ ۱۳۴۷ در اصفهان) بازیگر ایرانی است. او دانش‌آموختهٔ بازیگری از دانشگاه هنر است. ضیایی از سال ۱۳۶۹ حرفهٔ بازیگری را آغاز کرد.

هومن برق نورد بازیگر سریال ریکاوری

هومن برق نورد بازیگر سریال ریکاوری

هومن برق نورد متولد پنجم دی ماه 1348 است و دارای دیپلم برق می باشد. وی فرزند کامران برق نورد است. اولین کار تئاتری اش را در سال 1367 انجام داد و آقای جعفری او را به این عرصه وارد کرد.

نخستین کار تلویزیونی او مجموعه بیداری به کارگردانی بهرام عظیمپور بود با بازی در سریال ساختمان پزشکان به شهرت رسید و محبوبیتش با بازی در سریال دودکش بیشتر شد.

از آخرین کار او در تلویزیونی میتوان به سریال های پادری  و دور دستها اشاره کرد.

هومن برق نورد سالها پیش ازدواج کرده است.

شبنم قلی خانی بازیگر سریال ریکاوری

شبنم قلی خانی بازیگر سریال ریکاوری

شبنم قلی خانی متولد نوزدهم آبان ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر و کارگردان است که در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت می‌کند. تحصیلات او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر می باشد.

شبنم قلی خانی فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغاز نمود.

او مورد توجه شهریار بحرانی قرار گرفت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی وی درخشید.

قلی خانی تاکنون چندین فیلم مستند و کوتاه و یک فیلم انیمیشن را کارگردانی کرده‌ است.

وی در سال ۸۶ ازدواج کرده و نام همسرش رضا می باشد. و دختری به نام شانا دارد که در سال ۹۴ متولد شده است.

شیوا طاهری بازیگر سریال ریکاوری

شیوا طاهری بازیگر سریال ریکاوری

شیوا طاهری متولد ۲۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است که با سریال گذر از رنج ها به شهرت رسید.

او فارغ التحصیل رشته کامپیوتر است اما از کودکی به بازیگری علاقه داشته و در یک خانواده هنر دوست بزرگ شده است. وی به ورزش و هیجان بسیار علاقه‌مند است اما در میان همه ورزش‌ها «دوچرخه سواری» را بیشتر از همه دوست دارد.

شیوا طاهری در ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۹۸  ازدواج کرده است.

بازیگران سریال ریکاوری

مریم معصومی بازیگر سریال ریکاوری

مریم معصومی بازیگر سریال ریکاوری

مریم معصومی متولد اسفند سال ۱۳۶۵ در اصفهان می باشد. وی در خانواده ۵ نفره بدنیا آمد که دو خواهر و دو برادر دارد و او فرزند آخر خانواده محسوب می شود.

او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره دیده رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی است.

مدرک تحصیلی او لیسانس در رشته علوم سیاسی و فوق لیسانس روابط بین‌الملل می باشد.

مریم معصومی: كلا هنر را خيلي دوست داشتم. البته حوصله نقاشي نداشتم، چون يك مقدار اعصابم ضعيف است! (با خنده) موسيقي را هنوز هم خيلي دوست دارم. عاشق ساز ويلون هستم.

ولي فرصت يادگيري موسيقي هيچ وقت برايم مهيا نشده است. خيلي عاشق بازيگري بودم. از دوران دبيرستان من كارگرداني و بازيگري مي‌كردم و اكنون اولين عشق زندگي‌ام بازيگري است. بعد از بازيگري عشق دوم من عكاسي است و براي اين كار خيلي سفر مي‌كنم.

او ازدواج نکرده و مجرد است.

عزت الله مهرآوران از بازیگران سریال ریکاوری

عزت الله مهرآوران

عزت‌الله مهرآوران متولد ۱۳۲۸ در مسجد سلیمان، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون است.وی دارای نشان درجه ۱ هنری از سوی وزارت علوم و وزارت ارشاد اسلامی (دکترا تئاتر)، دریافت صلاحیت هنری از اداره تئاتر در سال ۱۳۵۴ با ارزش کارشناس تئاتر در خوزستان است.

بازیگران سریال ریکاوری

نگار عابدی بازیگر سریال ریکاوری

نگار عابدی بازیگر سریال ریکاوری

نگار عابدی متولد ۱۸ بهمن ۱۳۵۴ در اهواز، بازیگر ،تئاتر، سینما و تلویزیون  است که در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شده‌ است.

وی در ابتدا در دانشگاه در رشته زبان انگلیسی آغاز به تحصیل کرد ولی با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از مجلات و ثبت‌نام در آن کلاس به سمت بازیگری کشیده شد. فعالیت اصلی وی تئاتر است و در نمایش‌هایی چون «بازگشت به خان نخست» به کارگردانی محمد رضایی‌راد و «آندرانیک» به کارگردانی حمید پورآذری ایفای نقش نموده‌ است.

 وی در فیلم‌های کوتاهی چون «هدیه» و «خط مستقیم یک دایره» بازی کرده‌ است. عابدی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۷ و با فیلم مانا آغاز کرد.

نگار عابدی از همسرش هدایت هاشمی جدا شده‌ است و به همراه دخترش زندگی می‌کند.

مهسا کامیابی بازیگر سریال ریکاوری

مهسا کامیابی بازیگر سریال ریکاوری

مهسا کامیابی متولد ۲۲ فروردین  ۱۳۶۸ در تهران است و مدرک کارشناسی گرافیک دارد.

وی تک فرزند خانواده می باشد و تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی گرافیک ادامه داده است.

فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزشی بازیگری به مدت دو سال(مقدماتی و پیشرفته) و تحت نظر امین تارخ آغاز کرد.

 او در فیلم رسوایی به کارگردانی ده نمکی و در مجموعه تلویزیونی قهر و آشتی به کارگردانی علی ژکان و کامران قدکچیان  ایفای نقش کرده است . لازم به ذکر است او در این مجموعه تلویزیونی نقش اول را بر عهده دارد همچنین مهسا کامیابی  در فیلم بچه های نسبتاً بد به کارگردانی سیروس مقدم بازی کرده بود.

ندا قاسمی بازیگر سریال ریکاوری

ندا قاسمی بازیگر سریال ریکاوری

 ندا قاسمی  متولد 30 خرداد سال 1366 در شهر کرمانشاه می باشد. تحصیلات وی دانشجوی دکتری رشته آلی است.

او  کار خود را از تئاتر شروع کرده و در کنار بازی در تئاتر به فعالیت دوبلوری نیز مشغول است.

ندا قاسمی فعالیت خود را در در سال 1386 و درست زمانی که 20 سال داشت شروع کرد که تئاتر اولین گزینه کاری او بود. ندا قاسمی در تئاتر های شهرستان کرمانشاه به خوبی درخشید و هنر خود را به نمایش گذاشت تا جایی که موفق شد به در اولین اجرای خود جایزه بازیگری را از جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه دریافت کند.

عباس جمشیدی فر بازیگر سریال ریکاوری

عباس جمشیدی فر بازیگر سریال ریکاوری

عباس جمشیدی‌فر متولد 17 شهریور 1359 در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

وی تحصیلات خود را در مقطع دیپلم در رشته بازیگری و کامپیوتر تمام کرده است.

او حرفه خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کردو پس از چندی با بازی در سریال روزگار خوش حبیب آقا چهره خود را به مردم نشان داد و در نهایت سریال سه دونگ سه دونگ که در ماه رمضان از شبکه تهران پخش شد سکوی پرتاب او بود.

با این که جمشیدی فر به تازگی فعالیت‌های خود را در ابعاد گسترده‌ تری در تلویزیون ادامه می‌دهد اما می‌شود او را یک بازیگر حرفه‌ای تئاتر دانست. از جمله دیگر سریال‌های او می‌توان به بیدار باش، باغ شیشه‌ای، خانه اجاره‌ای و پنج دری و فیلم سینمایی خروس جنگی و دیوار اشاره کرد.

عباس جمشیدی فر با فریبا امینیان ازدواج کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال ریکاوری

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

[irp posts=”4836″ name=”اسامی بازیگران سریال دل | بیوگرافی بازیگران سریال دل + عکس”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا