اخبار

سریال بوی باران چند قسمت است؟

3/5 - (4 امتیاز)

سریال بوی باران چند قسمت است؟

سریال بوی باران چند قسمت است؟ مجموعه تلویزیونی «بوی باران» به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان یک درام اجتماعی است که به  روی آنتن شبکه یک سیما رفته است .

سریال بوی باران چند قسمت است؟

در خلاصه داستان  مجموعه تلویزیونی بوی باران آمده است: داستان از جایی آغاز می شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است…

گفتنی است؛مجموعه تلویزیونی «بوی باران» به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 65 قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید شده است.

درحالی‌که پیش از این «بوی باران»، سریالی ۷۵ قسمتی معرفی شده بود، این سریال در قسمت 65 به پایان خواهد رسید.

جدا از حواشی که این سریال در روزهای گذشته با آنها مواجه بوده، روز گذشته روابط عمومی شبکه یک اعلام کرد که قسمت آخر این مجموعه شنبه ۹ شهریور پخش شده و این سریال با پخش ۶۵ قسمت به پایان می‌رسد. این در حالی است که پیش از این روابط عمومی معاونت سیما، «بوی باران» را مجموعه‌ای ۷۵ قسمتی معرفی کرده بود.

مهرداد معظمی (کارگردان) در این باره گفت: «دلیل این اتفاق سانسور نبوده است بلکه ما در قسمت‌های پایانی، زمان پخش هر قسمت را اضافه کردیم و به همین علت تعداد قسمت‌ها کاهش پیدا کرد.»

شنیده‌ها حکایت از این دارد که با توجه به آغاز ماه محرم، مدیران سازمان صداوسیما و سازندگان این سریال به این نتیجه رسیدند که با حذف برخی قسمت‌ها و همچنین اضافه کردن زمان هر قسمت قبل از آغاز محرم این مجموعه را به پایان برسانند.

سریال بوی باران چند قسمت است؟

 رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، سیدمهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، وحید نفر، شمسی فضل اللهی، مهدی سلوکی، سایناز سعیدی، مهوش صبرکن، شیوا خنیاگر، مریم کاویانی، رحمان باقریان، شهاد شادانی، مهدی مهاجر و بهزاد داوری از بازیگران سریال بوی باران هستند.

سریال بوی باران چند قسمته

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

[irp posts=”6206″ name=”سریال آچمز چند قسمت است؟”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا