اخبار

علت تغییر نام سریال عروس تاریکی به “بوی باران”

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

علت تغییر نام سریال عروس تاریکی به "بوی باران"

محمود معظمی کارگردان سریال «عروس تاریکی» که از این پس با نام “بوی باران” روی آنتن می‌رود در خصوص علت تغییر نام این سریال توضیحاتی ارائه کرده است که در ادامه می خوانید.

علت تغییر نام سریال عروس تاریکی به “بوی باران”

تسنیم نوشت: کارگردان مجموعه تلویزیونی «عروس تاریکی» که از این پس با نام “بوی باران” روی آنتن می‌رود در خصوص تغییر نام این سریال توضیحاتی ارائه کرد. محمود معظمی کارگردان سریال بوی باران در خصوص تغییرنام سریال گفت: نام بوی باران با کلیت اثر سازگاری بیشتری داشت، لذا تصمیم گرفتیم عنوان سریال‌مان را از عروس تاریکی که ناظر بر بخش کوچکی از داستان می شد، به بوی باران که با حال هوای داستان بیشتر تناسب دارد تغییر دهیم.

علت تغییر نام سریال عروس تاریکی به "بوی باران"

مجموعه تلویزیونی “بوی باران” به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و کارگردانی محمود معظمی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 60 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده است. در خلاصه داستان سریال «عروس تاریکی» که یک درام اجتماعی است، آمده است: فرشته در شب عروسی اش به قتل می‌رسد. نامزد سابق فرشته، جوانی به نام پیمان است که طبق شواهد و مدارک، متهم به قتل است و دستگیر می‌شود. پس از برگزاری مراسم چهلم فرشته، دختر جوانی به نام ترانه …

علت تغییر نام سریال عروس تاریکی به "بوی باران"

رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، سیدمهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، وحید نفر، شمسی فضل اللهی، مهدی سلوکی، سایناز سعیدی، مهوش صبرکن، شیوا خنیاگر، مریم کاویانی، رحمان باقریان، شهاب شادابی، مهدی مهاجر و بهزاد داوری از بازیگران سریال «عروس تاریکی» هستند.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

[irp posts=”4302″ name=”سریال دنیای گمشده | خلاصه داستان و بازیگران سریال دنیای گمشده”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا