اخبار

فراخوان مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها به خدمت سربازی در تیر ماه ۹۸

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

فراخوان مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها به خدمت سربازی در تیر ماه 98

سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اول تیر ماه ۱۳۹۸ هستند را به خدمت سربازی فراخواند.

فراخوان مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها به خدمت سربازی در تیر ماه ۹۸

 

میزان نوشت: سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دوره‌های کارشناسی و بالاتر، همچنین مشمولان گروه پزشکی، طرح سرباز معلم، نخبگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ اول تیرماه سال ۱۳۹۸ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت ۶ صبح روز شنبه اول تیر ماه ۱۳۹۸ و مشمولان ساکن سایر استان‌ها نیز ساعت ۷ صبح در تاریخ ذکر شده، در محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتنی است، مشمولان نخبه و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اول تیرماه سال ۱۳۹۸ هستند و وضعیت آنان در سامانه وظیفه عمومی ثبت شده، باید روز شنبه ۱۵ مرداد ماه سال ۹۸ ساعت ۷ صبح به مرکز آموزش شهید مدرس واقع در شهرکرج مراجعه کنند.

عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی @sarbazvazifeh از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

فراخوان مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها به خدمت سربازی در تیر ماه ۹۸

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: آیا اختیاری شدن خدمت سربازی حقیقت دارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا