اخبار

ساعت پخش سریال پایتخت ۳ از شبکه تماشا

4.7/5 - (19 امتیاز)

ساعت پخش سریال پایتخت ۳ از شبکه تماشا

زمان و ساعت پخش سریال پایتخت ۳  به کارگردانی سیروس مقدم، که این روزها از شبکه تماشا پخش می شود را برای علاقه مندان به این سریال پرمخاطب قرار دادیم که در ادامه می خوانید.

ساعت پخش سریال پایتخت ۳ از شبکه تماشا

مجموعه تلویزیونی پایتخت ۳ به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی محسن تنابنده در 13 قسمت ساخته شده‌ است و در نوروز ۱۳۹۳ از شبکه ۱ سیما پخش شد.

سریال پایتخت  از شبکه تماشا در یک نوبت، هر روز ساعت 17 به روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان سری سوم «پایتخت» به تهیه کنندگی الهام غفوری آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‎ای روی می‎دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‎گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌آید که نقی و خانواده‎اش را وارد ماجراهایی تازه تر می‌کند.

زمان پخش سریال پایتخت ۳ از شبکه تماشا

محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، منگ هان ژانگ، هومن حاجی‌عبداللهی، هدایت هاشمی، نسرین نصرتی، سارا فرقانی اصل و نیکا فرقانی اصل بازیگران سریال پایتخت را تشکیل می دهند.

برخی از عوامل «پایتخت» عبارتند از: سرپرست نویسندگان محسن تنابنده، نویسندگان خشایار الوند، حسن وارسته، مجری طرح علیرضا نجف‌زاده، مدیر تصویربرداری امیر معقولی، گروه تصویر رسول امامی، سید میلاد ملکوتی، سیامک کوثر مدار، میلاد مهرانی، تصاویر هلی شات شهروز کیایی، طراح گریم مجید اسکندری، اجرای گریم ثمینه محمد طاهری، مرتضی کهزادی، مصطفی کهزادی، جمال الدین بیات، مدیر صدابرداری امیر پرتو زاده، دستیاران صدا مهدی رحیم زاده.

زمان پخش سریال پایتخت ۳ از شبکه تماشا

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: ساعت پخش سریال یادآوری از شبکه تماشا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا