اخبار

زمان و ساعت پخش تکرار سریال دنیای گمشده

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان و ساعت پخش تکرار سریال دنیای گمشده

زمان و ساعت پخش تکرار سریال دنیای گمشده به تهیه کنندگی شاهرخ نوبخت و با هنرنمایی ثریا قاسمی، داریوش کاردان،  امیرحسین صدیق، لعیا زنگنه و شراره رخام که به روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت را در این پست خبری قرار دادیم که در ادامه می خوانید.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال دنیای گمشده

مجموعه تلویزیونی «دنیای گمشده» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امین امانی،  به احتمال زیاد بعد از اتمام سریال مرضیه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

«دنیای گمشده» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۱:۳۵ از شبکه دو سیما پخش می شود و پنج شنبه ها نیز خلاصه هفتگی به روی آنتن می رود.

تکرار و بازپخش سریال نیز ساعات 00:30، 12:15 و 16:15 روز بعد خواهد بود.

«دنیای گمشده» به نویسندگی کیاوش زارع طلب یک کمدی موقعیت است. داستان این مجموعه درباره یک روحانی جوان است که در یک روستای دور افتاده به همراه مادرش زندگی می‌کند. او یک زندگی ساده روستایی دارد که ناگهان با خبر می‌شود در تهران یک کارخانه ورشکسته شده به ارث برده است و همچنین دارای دو خواهر و دو برادر ناتنی است که به لحاظ رفتار اجتماعی و خلق و خو با او تفاوت‌های بسیاری دارند.

ساعت پخش تکرار سریال دنیای گمشده

ثریا قاسمی، داریوش کاردان، بهنوش بختیاری، امیرحسین صدیق، بهرام ابراهیمی، آرام جعفری، رامین راستاد، زهرا سعیدی، نصراله رادش، آرش نوذری، افشین سنگ چاپ، وحید شیخ زاده، بهراد خرازی، سارا احمدیان، محمد شیری، عباس محبوب، احمدرضا اسعدی، فرج گل سفیدی، سیاوش قاسمی، لعیا زنگنه، امید علیمردانی، سمیه مهدی پور، آلاله زارع طلب، عباس بابایی، علی قلیچ خانی، عباس سلطانی، زهره سلطانی (و با حضور) رضا رویگری، نیما شاهرخ شاهی و شراره رخام و (با معرفی) کیاوش زارع طلب و رضا خیاطی بازیگران اصلی این سریال 15 قسمتی هستند.

ساعت پخش تکرار سریال دنیای گمشده

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: ساعت پخش تکرار سریال گیله وا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا